| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 237 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika - oorspronkelijk Stekene, Oost-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 29, 2008 4:09 pm Onderwerp: 7-granen meel |
|
|
wanneer begin je 7 granen meel te geven ? en hoeveel ?
_________________ Elke,Trots moeke van Cara en Eva, 19 maart 2008
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 30, 2008 8:33 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb dat nooit zo puur gegeven, maar gewoon een deeltje toegevoegd aan hun fruitpap of samen met wat melkpoeder er zo een melk-granen-papje van gemaakt. Op de doos bij ons staat geloof ik vanaf 5 maand, maar ik heb het pas vanaf een maand of 8 gegeven dacht ik.
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 30, 2008 9:40 am Onderwerp: |
|
|
Op de doos staat vanaf 6 maand. Maar inderdaad je papje maken op basis van melk (moedermelk, flessenmelk) of bij fruit- of groentenpap.
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1291 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 30, 2008 11:35 am Onderwerp: |
|
|
zolang ze niet protesteren van hun papjes geven wij het niet. Bij M hebben we het heel veel gedaan omdat die niet graag pap at, maar zij zijn nog altijd zot van de fles.
voor de fruitpap geef ik gewoon betterfood koeken.
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 237 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika - oorspronkelijk Stekene, Oost-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 02, 2008 8:20 am Onderwerp: |
|
|
zou ik hun als 'ontbijt' kunnen geven, of beter wachten tot 8-9 maand en dan met brood beginnen als ontbijt ?
_________________ Elke,Trots moeke van Cara en Eva, 19 maart 2008
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1291 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 02, 2008 8:36 am Onderwerp: |
|
|
Hermanus, deze week bij K&G gehoord dat brood nog geen vervangingsmaaltijd is op die leeftijd. Je dient nog altijd 2 papjes te geven, 's ochtnds en 's avonds, maar je kunt al wel beginnen met brood te geven wanneer je bijvoorbeeld zelf aan tafel zit. Wij zijn dus van plan om rond 6 uur, als wij aan het eten zijn, hen al eens te laten proeven en het zo stilaan op te bouwen. 's Ochtends krijgen ze nog gewoon de fles.
|
 |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 02, 2008 9:30 am Onderwerp: |
|
|
bij ons is dat ook zo, 's morgens & 's avonds flesje, fruitpap & groentenpap en rond 17u30-18u stukjes brood met 't een of ander of gewoon een korst in hun handjes, vinden ze ook heel lekker... en inderdaad brood of geen brood gegeten als het uur van hun melkje eraan komt, zijn ze niet meer te houden
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|