| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1700 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 8:55 pm Onderwerp: alcohol proeven |
|
|
dit was afgelopen week nog een item in het nieuws.
http://www.youtube.com/watch?v=pJGdYjlpKzk
Als ik het goed begrijp moet ik me schuldig voelen, want ook Kaat en Tess hebben al eens van een glaasje champagne geproefd (tutje erin doppen)
opgelet voor de gevoelige kijkers!!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 592 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 9:03 pm Onderwerp: |
|
|
Oei, Kjell drinkt graag tafelbier, dan zou dit ook niet mogen...
Der zit 1,5 procent alcohol in...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1700 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
dat drinken Kaat en Tess ook graag, met een rietje uit het flesje zelfs!
als wij er eentje drinken houden we nog maar de helft over.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 404 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 9:24 pm Onderwerp: |
|
|
oei, wat een geluk dat jij er geen last van hebt gekregen Jessie, want je hebt ooit eens een hele wodka opgedronken. (per ongeluk wel te verstaan)
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
hier hebben ze ook al wel eens genipt denk ik
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Tante E
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 07, 2007 7:42 am Onderwerp: |
|
|
Als de kids bij ons zijn mogen ze niet proeven van wijn, bier of andere alcoholische dranken. (Ook wel deels omdat wij dat niet in huis hebben en zelf ook niet echt alcohol drinken. Bart af en toe een pintje maar ik drink niks van alcohol.) Maar ik hoor wel dat ze bij mama van haar wijn mogen drinken en van haar bier en eerlijk gezegd vind ik dat niet ok. Een tutje even doppen kan ik nog verstaan... Maar misschien voel ik het zo aan omdat ik zelf niet drink.
Zelfs als we eens weggaan en er lopen daar een paar zatlappen rond voel ik me niet op mijn gemak. Ik heb iets tegen zatte mensen (sorry als ik hier iemand mee beledig). Ik kan wel verstaan dat je eens een glaasje drinkt maar drinken om te drinken vind ik verschrikkelijk.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 07, 2007 9:08 am Onderwerp: |
|
|
HIer probeer ik dat zo lang mogelijk te vermijden! ze zullen al genoeg drinken in hun leven ... als ik mijne studententijd zo bekijk... en daarvoor vind ik niet dat dat moet!
dus ik hou ze eraf! alcohol is voor "volwassenen" vind ik
|
 |
|