Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Allergische reaktie op muggen

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Medische vragen omtrent meerlingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 8:35 am    Onderwerp: Allergische reaktie op muggen Reageren met citaat

Axel en Maxim zijn allergisch aan muggenbeten. Telkens ze een beet hebben zwelt dat helemaal op. Nu heeft hij er eentje op zijn vinger en zijn vinger is helemaal rood en dikker geworden.

- Kan je laten nakijken via bloed trekken of men ook allergisch is aan wespensteken?
Ik ben namelijk bang dat als ze daar is een steek van krijgen dat het dan ernstig gaat zijn, als ze al zo reageren op een muggenbeet. Of is dit niet altijd het geval?
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
sandrita

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 8:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

die van ons zijn ook allergisch aan muggebeten bij hun is dat met een hele rode kring en teut op die beet maar bij ons alleen de jongens hebben dat zou dat ook wel willen weten je weet nooit he met een wesp
groetjes
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog MSN Messenger
lijntje

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 8:47 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga vandaag om 14.00 naar de ka voor nina haar heup en omdat ze in de week ook zo allergisch reageerde op een vermoedelijke spinnebeet ging ik ook navragen of ze dat op meerdere insecten kan hebben en hoe te checken want zelf ben ik ook allergisch aan bijen en wespen en heb zeker in de zomer een pakje met adrenalinespuitjes bij me omdat ik de laatste keer enorm heftig heb gereageerd op zo'n steek.weet zelfs niet of zo'n overgevoeligheid erfelijk is of niet maar laat jullie nog iets weten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
tante kat

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 8:53 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou het ook niet weten...
Best eens navragen bij je arts....
Bibi'ke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 7:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben zelf ook allergisch aan allerhande insectenbeten.
Het zwelt op en slaat blauw uit.
Pinkstermaandag zat ik hier met twee opgezwollen voeten. Kompress erop helpt dan vrij goed.
Achteraf vertelde iemand dat je inderdaad bloed kan laten trekken.
Als ik het dit jaar nog eens heb ga ik dat zeker doen.
Het opzwellen en blauw worden is begonnen vier jaar geleden.
Daarvoor had ik altijd wel veel muggebeten maar niet dat het zo erg was.
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 10:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben met hen beiden naar de dokter geweest, hij heeft bloed getrokken van hen en wordt getest op bijen en wespen en ook op grassen. Omdat ik daar allergisch voor ben. Dinsdag mag ik bellen voor de uitslag. Dan weet ik ineens wat ik moet doen als een van hen een wespen steek zou krijgen. Ik ben liever voorbereid........
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
lijntje

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 10:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nou sunny wat je moet doen hangt veel af van de reactie erop. ik ben allergisch voor bijen, wespen en hommels en als ik nu eensteek krijg moet ik na het verwijderen van de angel een adrenalinespuit toedienen omdat ik zelfs na de zwelling in ademnood kom maar dit moet ik nog maar van vorig jaar doen. het is zo dat elkens ik gestoken werd mijn reactie bij de volgende steek erger wordt erop ( ben in totaal zo'n 6x gestoken geweest vanaf de leeftijd van 6 jaat tot nu 35) nu is die allergie wel te behandelen maar daarvoor moet je je laten inspuiten met een minieme hoeveelheid gif van de bij en dit verschillende keren zodat je lichaam langzaamaan antistoffen opbouwt ervoor alleen zie ik dat gewoon niet zitten ( heb er zelfs schrik voor) maar wie weet dat ik het in de toekomst toch moet gaan doen omdat het niet anders kan. het is nl zo dat ik na een x aantal keer nog gestoken wordt zelfs de adrenalinespuit niet veel oplossing meer brengt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Medische vragen omtrent meerlingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: