| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2864 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 29, 2008 8:35 am Onderwerp: Allergische reaktie op muggen |
|
|
Axel en Maxim zijn allergisch aan muggenbeten. Telkens ze een beet hebben zwelt dat helemaal op. Nu heeft hij er eentje op zijn vinger en zijn vinger is helemaal rood en dikker geworden.
- Kan je laten nakijken via bloed trekken of men ook allergisch is aan wespensteken?
Ik ben namelijk bang dat als ze daar is een steek van krijgen dat het dan ernstig gaat zijn, als ze al zo reageren op een muggenbeet. Of is dit niet altijd het geval?
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 29, 2008 8:40 am Onderwerp: |
|
|
die van ons zijn ook allergisch aan muggebeten bij hun is dat met een hele rode kring en teut op die beet maar bij ons alleen de jongens hebben dat zou dat ook wel willen weten je weet nooit he met een wesp
groetjes
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 29, 2008 8:47 am Onderwerp: |
|
|
|
ik ga vandaag om 14.00 naar de ka voor nina haar heup en omdat ze in de week ook zo allergisch reageerde op een vermoedelijke spinnebeet ging ik ook navragen of ze dat op meerdere insecten kan hebben en hoe te checken want zelf ben ik ook allergisch aan bijen en wespen en heb zeker in de zomer een pakje met adrenalinespuitjes bij me omdat ik de laatste keer enorm heftig heb gereageerd op zo'n steek.weet zelfs niet of zo'n overgevoeligheid erfelijk is of niet maar laat jullie nog iets weten
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 29, 2008 8:53 am Onderwerp: |
|
|
ik zou het ook niet weten...
Best eens navragen bij je arts....
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 29, 2008 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben zelf ook allergisch aan allerhande insectenbeten.
Het zwelt op en slaat blauw uit.
Pinkstermaandag zat ik hier met twee opgezwollen voeten. Kompress erop helpt dan vrij goed.
Achteraf vertelde iemand dat je inderdaad bloed kan laten trekken.
Als ik het dit jaar nog eens heb ga ik dat zeker doen.
Het opzwellen en blauw worden is begonnen vier jaar geleden.
Daarvoor had ik altijd wel veel muggebeten maar niet dat het zo erg was.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2864 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 29, 2008 10:32 pm Onderwerp: |
|
|
Ben met hen beiden naar de dokter geweest, hij heeft bloed getrokken van hen en wordt getest op bijen en wespen en ook op grassen. Omdat ik daar allergisch voor ben. Dinsdag mag ik bellen voor de uitslag. Dan weet ik ineens wat ik moet doen als een van hen een wespen steek zou krijgen. Ik ben liever voorbereid........
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 29, 2008 10:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
nou sunny wat je moet doen hangt veel af van de reactie erop. ik ben allergisch voor bijen, wespen en hommels en als ik nu eensteek krijg moet ik na het verwijderen van de angel een adrenalinespuit toedienen omdat ik zelfs na de zwelling in ademnood kom maar dit moet ik nog maar van vorig jaar doen. het is zo dat elkens ik gestoken werd mijn reactie bij de volgende steek erger wordt erop ( ben in totaal zo'n 6x gestoken geweest vanaf de leeftijd van 6 jaat tot nu 35) nu is die allergie wel te behandelen maar daarvoor moet je je laten inspuiten met een minieme hoeveelheid gif van de bij en dit verschillende keren zodat je lichaam langzaamaan antistoffen opbouwt ervoor alleen zie ik dat gewoon niet zitten ( heb er zelfs schrik voor) maar wie weet dat ik het in de toekomst toch moet gaan doen omdat het niet anders kan. het is nl zo dat ik na een x aantal keer nog gestoken wordt zelfs de adrenalinespuit niet veel oplossing meer brengt
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|