| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Medea

Geregistreerd op: 02 Jul 2008 Berichten: 48 Woonplaats: Vlaamse Ardennen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 23, 2008 4:46 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben voor ons zoontje zelf een "geboorteritueel" opgesteld, met teksten voor onszelf (mama en papa), teksten voor de peter en meter, met als centrale thema's : welkom op deze wereld, en wij wensen je het beste. (kort gezegd )
We hadden ook een boel heliumballonnen, en alle aanwezigen mochten een wens op een ballon schrijven, en op het einde van het feest hebben we de ballonnen de vrijheid in laten vliegen. Héél mooi en heel leuk voor de aanwezige kinderen !
Iedereen was heel enthousiast.
_________________ To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower
To hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 23, 2008 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
ik treed muze ook bij: ik wil niet dat mijn kids ingeschreven worden in dat grote boek van de kerk! Voor mij trekken ze al zoveel jaar ten onrechte subsidies...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 23, 2008 8:02 pm Onderwerp: |
|
|
Medea dat klink inderdaad mooi. zoiets had ik ook in gedachten. Dat het vooral iets persoonlijks is voor de kindjes. Waarschijnlijk zullen we toch pas iets doen als het terug wat beter weer wordt, dan kunnen we het in onze tuin doen, dus volgende lente ofzo. Bedankt voor de tips iedereen!
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 237 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika - oorspronkelijk Stekene, Oost-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 23, 2008 8:22 pm Onderwerp: |
|
|
@San, kun je mij jouw doopboekje ook eens doorsturen.
vind die ballonnen wel een leuk idee.
wij komen naar Belgie in december en willen de kindjes daar dan laten dopen, iets heel klein met mijn ouders en de meter en peter in Belgie en nonkels en tantes, en misschien daarna een babyborrel. maar ook nog niet zeker, dan wordt het weer een hele drukke bedoening.
info over hoe jullie het gedaan hebben van harte welkom !
_________________ Elke,Trots moeke van Cara en Eva, 19 maart 2008
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 24, 2008 7:58 am Onderwerp: |
|
|
@gyt: weet je wat het erge is: voor mij trekken ze ook al jaren susidies, heb al serieus overwogen om me te laten ontdopen, maar die subsidies blijven dan toch doorlopen... (tja, eenmaal je zieltje gegeven aan de kerk, blijft het daar, willen of niet )
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|