| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 10:22 am Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
Ik ben nieuwsgierig aan het meelezen. Onze meisjes zijn ook al een hele tijd verstopt. Al sinds ze groentenpap eten eigenlijk. Hun darmpjes raken er maar niet aan gewoon. Ze eten nu ook al fruitpap, maar ook dat zorgt niet voor een betere stoelgang. Ik moet ook dikwijls een glycerine-suppo gebruiken zodat ze toch minstens om de 3 dagen eens stoelgang hebben. Volgens mijn KA is 1 keer om de 3 dagen ok. Het moet echt niet elke dag zijn volgens hem.
Het enige wat bij ons helpt zijn dus de suppo's ofwel vers geperst appelsiensap in hun melk doen.
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 10:33 am Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
Bij Louise helpt evian ook heel goed, en nutriton ook. Inderdaad, soms is een glycerinesuppo nodig. Sinds ze fruitpap eet is het wel beter. Van dat hepard water, dat heb ik ook gehoord, maar nog niet geprobeerd, maar het helpt idd naar het schijnt wel goed.
Louise kreeg vooral verstopping van die nan ar, en nu heeft ze nan sensitive. Minder problemen, en ze is ook niet meer winderig!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 11:04 am Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
Ik heb gehoord dat SPA het water is dat het meest verstopt. Evian zit ergens middenin en Hepar aan het andere uiteinde en werkt dus het meest laxerend.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 1:54 pm Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
Ons meisjes hebben daar heel even last van gehad toen we met de groente-pap begonnen! Eigenlijk hetzelfde verhaal als Katreseke.
Ik moest toen van de dokter ook was appelsienpulp bij de groente-pap doen.. en niet te vaak groente-pap van wortels maken
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 2:11 pm Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
ja, je kan idd ook nog op de groenten letten, maar als ze echt goed geconstipeerd zijn, moet je toch andere maatregelen nemen hé. Van het water klopt wel, maar jammer genoeg was Evian (hier altijd Evian, nooit Spa omdat ik dat zelf niet lust uit plastieken flessen) hier onvoldoende straf. Die hepar is wel niet te drinken vind ik zelf dat smaakt zo bedorven vind ik. Maar de jongens dronken hun flesje net zo goed.
Ja muze, Enterol, ik koop dat met grote flacons ineens (zitten er ook maar 15 meer in, en met twee kinderen kom je zo maar één week toe hé). Maar ik vind wel dat het goed werkt, zolang ze het nemen. De pediater stelde me al gerust dat daar geen maximum behandel-duur voor is...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 4:37 pm Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
|
heb ook al eens gecheckt hoor, want er zijn perioden dat vooral stan bijna constant diarree heeft!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 6:06 pm Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
Da van de flessen Spa hebben wij ook meegemaakt, het water van "Aldi" werd wel goed bevonden. Ik dacht amanda of zoiets, ons Sunny zal dat nog wel weten
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|