| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 15, 2006 10:33 am Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
Camille en Amaryllis vinden het stukje in Bumba waar Bumba zijn gewichthefbollen op de tenen van Bumbalu laat vallen ook niet leuk.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 15, 2006 11:11 am Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
|
Ons meisjes slapen tot nu toe nog altijd bij elkaar op de kamer....ik denk dat dat mss ook een groot stuk van de angst wegneemt...weten dat er altijd iemand langs je ligt!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 15, 2006 11:18 am Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
|
maar stan slaapt ook nooit alleen! ante en kobe moeten wegens de nachtrust van de mama en de papa apart slapen en stan slaapt ofwel bij kobe ofwel bij ante. Moet zeggen dat hij ook massa's fantasie heeft, dus dat zal er ook niet veel goeds aan doen!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 15, 2006 8:00 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
|
als een kind zijn fantasie de vrije loop laat gaan......je moest eens weten wat er allemaal door hun hoofdje gaat, ik denk dat je ervan zou verschieten!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 15, 2006 8:18 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
nachtelijke angsten zijn een perfect normaal fenomeen op de leeftijd van twee jaar hoor. Daarna komen ze nog wel regelmatig voor, maar meestal niet meer zo intens. Het is dan een beetje zoeken wat er voor jouw kind werkt... en hetgeen vorige maand werkte, kan vandaag misschien geen effect meer hebben. Een lampje, een knuffel,.. maakt niet uit wat, als het maar in een routine gegoten zit. Maar die echte night terrors, het is idd indrukwekkend om je kind midden in de nacht te horen gillen en plots onbedaarlijk te horen huilen. Ook Line is daardoor gemoeten, en we hebben toen haar routine een beetje uitgebreid, en af en toe bleven we idd op de zetel in haar kamer zitten tot ze sliep (zij in haar bed dus). Maar uit haar kamer is ze nooit gemogen: eens slapenstijd blijven we met haar op haar kamer (behalve als ze ziek is dus). En als ze het nu nog moeilijk heeft, lossen we dat op door een andere knuffel voor te stellen en de stoute (geef er maar eentje de schuld dat ze wakker geworden is) te straffen. Werkt bijna altijd...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 15, 2006 8:59 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
|
ante en kobe mogen ook niet uit hun bed hoor, maar stan is al iets ouder en die snapt dus heel goed waarom het die ene keer mag en daarna niet meer. Als hij zo'n nacht heeft, ligt hij zeker een uur of 3 heel onrustig te 'slapen-huilen' en is dan 's morgens doodmoe.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 15, 2006 10:43 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
En nu is de mama doodmoe! Amai, ik ben vandaag naar huis gekomen tijdens de werkuren, ik kon niet meer...Zal wel niet enkel te maken hebben met de kids want die hebben nu diarree wat hen dus krampen bezorgd en zodoende ook nachtelijke pamperverversingen en gekrijs natuurlijk want buikie au!!!
Ik ben op , echt waar, ben bij de dokter geweest en die heeft toch maar mijn bloed getrokken, morgen meer nieuws.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|