Ik verplaats ze ook dikwijls hoor. Van park naar relax en omgekeerd.
Zoals San zegt: ze in de keuken zetten als je bezig bent. (ze vinden het fijn om je te bekijken van kop tot teen )
Ik liet ze ook overdag soms een tukje doen in hun bedje op hun kamer.
Veel gaan wandelen.
Nu haal ik soms hun speeltapijt boven. Daar beginnen ze nu ook iets aan te hebben.
_________________ Christel, mama van Ferre & Aaron ° 2 mei 2008
Ik heb het gevoel dat ze bij ons de box nog vaak zien als slaapplaats. Hier liggen ze als ze wakker zijn veel op de speelmat. Ik heb er twee (in bruikleen gekregen) en heb er van die lettertegels onder gelegd. Ze spelen daar heel graag op. Als ze niet meer tevreden zijn, gaan ze ofwel terug in hun box en vallen ze uiteindelijk weer voor effe in slaap ofwel in hun schommeltje of relax bij in de keuken als ik daar bezig ben.
Ik heb me ook al wel afgevraagd of ik hen niets tekort doe om er niet constant mee bezig te zijn. Zeker toen we met vrienden op vakantie gingen naar de Ardennen en zij waren de hele tijd met hun dochtertje van 8 maanden bezig. Anderzijds zijn onze kindjes heel tevreden. Ze kijken ook veel naar elkaar. 's Avonds proberen wij na het eten wel echt met hen bezig te zijn en ook het badmoment is een echt knuffel- en entertainmentmoment. Eerst gaan we dan wat rollen op ons bed en daarna lekker spelen in het grote bad (in hun badzeteltjes).
En zoals hier al gezegd is, veel foto's of filmpjes maken. Het is gewoon zo schattig om hen de dingen te zien ontdekken vanop een afstand.
Groetjes,
Magalie
_________________ Mama van Victor & Isaline - ° 13.03.2008
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum