Geplaatst: Di Sep 23, 2008 1:36 pm Onderwerp: uit beter dan thuis
Hallo Hallo, Bij onze jongens ging het uit beter dan thuis toen ze zo veel huilden... Vonden wij erg fijn want zo konden we toch leuke dingen blijven doen en naar het Happy Hour op zondagmiddag (ik zal jullie even jaloers maken; op het strand onder de palmbomen met een drankje en leuke muziek) Toen ze 1 maand oud waren zijn ze misschien al 10x uit eten geweest, sociaal leven is heel belangrijk hier en vrij normaal, je spreekt niet thuis af met mensen maar komt elkaar gewoon tegen. Gelukkig passen onze jongens zich goed aan.
Ik heb wel gehoord dat baby's in het begin water in de oortjes hebben en daardoor veel geluid gefilterd wordt ?!? Daarom maken ze elkaar ook niet wakker met wenen bv. Of is dit een broodje aap verhaal ? haha
We hopen dit vol te kunnen blijven houden ook als onze jongens ouder worden, dan zal het wel iets minder gemakkelijk gaan denk ik, maar tot nog toe slapen ze overal (bijna 4 mnd oud)
Doei Doei
Groetjes Tanja
_________________ zwanger van een tweeling op Curacao
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum