| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Sep 13, 2008 10:48 pm Onderwerp: |
|
|
Ze moeten er idd aan wennen hé.
Zoals Vlinderelf zegt: de gulden middenweg is de beste!
Het is niet slecht om je aan een bepaalde routine te houden, maar af en toe kan je daar wel eens een keer van afwijken, want anders heb je zelf bijna geen sociaal leven meer.
Baby's zijn echter nogal gevoelig voor indrukken van buitenaf, dus probeer die zoveel mogelijk te beperken. Wat die luide muziek betreft, als je klassieke muziek opzet, daar worden ze rustig van
Met zo'n kleintjes is het in het begin nogal moeilijk om er routine in te krijgen, maar als ze wat ouder zijn, ga je daar alleen maar voordeel van ondervinden.
Hier zijn de middagdutjes ook heilig hoor. Af en toe wordt er wel eens een beetje van afgeweken, bijv de middagdut een beetje inkorten of zo, of de middagdut in de auto doen als we een heel eind moeten rijden, maar dat kan je vanzelfsprekend niet alle dagen doen.
Wij hebben best gemakkelijke kids als ze op tijd en stond kunnen eten en slapen. Is dat niet het geval dan zitten we uiteindelijk met 3 jengelende kids en word je dus knettergek!
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1114 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Sep 14, 2008 8:26 am Onderwerp: |
|
|
@ Ils: Hier houden ze vooral van beatmuziek
Als ik in den auto mijn Ipod opzet, dan wordt het meteen héél rustig.
|
 |
ChristelDepaepe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Sep 14, 2008 11:57 am Onderwerp: |
|
|
Hier zijn ze de beat ook al gewend hoor al van in de buik! (wetende dat wij echte techno, minimal, house fans zijn, als er maar een beat inzit)
Maar wij respecteren ook hun dutjes. Rustig in hun kamertje (zelfs overdag leg ik ze soms in hun bedjes)
Maar als het mooi weer is, het regent niet en als ik de auto heb, ben ik weg met de kids. Gepakt en gezakt! Niets houd me tegen.
Naar de oma's, naar vriendinnen, gaan wandelen (massas).
_________________ Christel, mama van Ferre & Aaron ° 2 mei 2008
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Sep 14, 2008 6:49 pm Onderwerp: |
|
|
Gisteren waren wij op een doopfeestje en bij ons aan tafel zat een dame met haar baby'tje van 2 maanden.Hij was ook erg onrustig en huilde enorm veel.Volgens de mama ook door de drukte die hij niet gewend is.
_________________ Tessa,trotse mama van 3 prachtige dochters : Cara en Nomi (15/03/07) en Lyna (24/09/0
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Sep 14, 2008 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
@San
't Is maar net wat ze gewend zijn zeker .
Hier vinden ze vooral gitaarmuziek geweldig , maar ja, ze hebben dan ook niet veel anders gehoord in mijn buik, ik ben nl gitaarleerkracht
Klassieke muziek werkt sowieso vaak rustgevend, maar in de auto of als ik aan het poetsen ben, moet ik ook iets stevigers hebben hoor, dan krijg ik ook de kriebels van klassieke muziek.
Meestal vraagt Milo trouwens om klassieke muziek op te zetten, als ik eens iets anders opzet, dan is het vaak niet goed genoeg
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Sep 14, 2008 10:24 pm Onderwerp: |
|
|
Hmmm die van mij zouden dan toch ook gewend moeten zijn aan een stevige beat aangezien ik tijdens mijn zwangerschap regelmatig op house muziek heb staan dansen (thuis in de living voor alle duidelijkheid )
_________________ Trotse mama van Alix en Mila, geboren op 7 augustus 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 10:06 am Onderwerp: |
|
|
bij ons zijn ze blijkbaar gewoon geworden aan Norah Jones. Mijn eigen schuld, stond vaak op in de auto en de mama dan aan't meekwelen
Op zich heb ik er geen probleem mee, hoor het nog wel graag, maar als ik de cd 5X op 2 dagen gehoord heb, wordt het toch iets teveel
(hij staat nu weer eens op en nu heb ik wat tijd om hier te komen piepen )
|
 |
|