| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 16, 2008 2:59 pm Onderwerp: |
|
|
O jee... Belde deze middag met oma (die past er vandaag op) ze zei dat hij het weer heel erg hard had, dat krijsen als ze even met Tinne bezig was - voor de rest waren het wel weer schatjes hoor da's altijd zo bij oma
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1291 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 16, 2008 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
Bij Marnik hebben we echt die wandelkar van VTech gepushed en hij was daar zot van, zo heeft hij dus leren stappen en echt heel weinig aan het handje; We zoeken nu met Sinterklaas nog zo'n kar te vragen aan de Sint.
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 16, 2008 10:47 pm Onderwerp: |
|
|
probeer eens een wasmand onderste boven te leggen,kids zijn daar nogal zot van en dat kan gemakkelijk verschoven worden dus voor ze er erg in hebben gaan ze vooruit.
en als ik jou was telkens hij zo doet omdraaien en naar de zus gaan,volhouden en je zal zien het krijsen gaat dan stilletjes aan minderen tot ineens verdwijnen maar opgelet dat gaat ni op een dagje hé dat is echt volhouden,maar op het einde gaat hij veel gelukkiger zijn omdat hij weet dat er grenzen zijn en vooral mama en papa zijn dan gelukkig
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 17, 2008 8:43 am Onderwerp: |
|
|
Een tip die ik van Twinneke kreeg : een lege pamperdoos!

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 17, 2008 10:02 pm Onderwerp: |
|
|
de jongens hebben dat ook redelijk zelf geleerd, stappen. Ze hielden zich vast aan de zetels. Maar wat hen echt stimuleerde om te leren staan, was zo'n activiteitentafeltje. Uuuuren hebben ze daar met hun drieën (ah ja, Line vond dat ook nog super) rondgestaan, om het hardst op de knoppen duwend...
Maar... de jongens waren wel niet van de snelste, waren anderhalf meen ik (met Pasen stapten ze nét, en ze zijn van oktober).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 19, 2008 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
die van ons hebben eigenlijk ook zichzelf leren stappen , langs de zetel , het park , de salontafel, af en toe een kattestaart meegraaiend
@lutg: het is waarschijnlijk uit angst van Isaline dat ze na het weekend beginnen stappen zijn , ze waren bang dat da krullebolleke hen weer omhoog zou proberen heffen en doen stappen!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 22, 2008 11:50 am Onderwerp: |
|
|
Jahaa!!! Wouter heeft onze rollende wasmand (waar ik de strijk in doe) ontdekt!! Ze waren beiden aan het spelen, ik was de was aan 't plooien/sorteren, en ineens kwam ons bazeke aangekropen, trok zich recht aan de wasmand en weg was hij, mét wasmand!! En ergens tegenbotsen is ook al geen probleem, hij stapt flink naast de mand, om aan de andere kant 't spel weer terug te draaien!! Tinne stapt er (met schoentjes aan) soms naast - echt grappig - maar zonder schoentjes stapt ze nog niet goed genoeg, en dan zetten we ze in de mand, en Wouter duwt! Ik ben echt blij!! Nog even volhouden en dan stapt hij alleen!!
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|