| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sabine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 4:52 pm Onderwerp: binnen een 3tal weken mama van een tweeling |
|
|
Hallo iedereen,
Dit is de eerste keer dat ik op dit forum kom en ik wou me even voorstellen. Ik ben Sabine, 29 jaar en binnen waarschijnlijk 3 weken wordt ik mama van 2 kindjes tegelijk. Ik ben uitgerekend voor 6 december maar de gyneacologe heeft nu al beslist de geboorte in te leiden rond 19 november.
Ik kijk er enorm naar uit al moet ik zeggen dat ik het ook wel heel moeilijk heb. Ik wil mijn kindjes gezond en wel in mijn armen houden maar wordt jammer genoeg erg tegen gewerkt door mijn schoonfamilie en schoonmoeder in het bijzonder
Juist nu ik besef dat alle hulp welkom zal zijn. Dus, aangezien ik van familie niet veel te verwachten heb (behalve commentaar en enorm veel kritiek) zijn jullie tips allemaal welkom. Hoe meer hoe liever zelfs, dat ik me een beetje vrolijker en minder alleen voel.
Dus laat de positieve verhalen en goede tips maar komen Vooral tips ivm borstvoeding zijn zeker welkom. Want dat verwijten ze me nog het meeste, dat ik mijn kindjes graag borstvoeding wil geven.
Ik zal geregeld wel eens komen piepen op het forum.
Groetjes,
Sabine
_________________ heel gelukkig met de komst van 2 kindjes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 5:07 pm Onderwerp: |
|
|
hallokes
eerst en vooral proficiat en welkom
het is idd niet makkelijk als je niet geappresieerd wordt door je schoonfamilie, ik ken datgevoel. ik heb wel veel aan men eigen familie...
en ook aan iedereen die hier op het forum zit...
iedereen is er voor elkaar, en dat is leuk, ervaringen uitwisselen en raad geven en krijgen... alles vind je hier...
groetjes
limpie
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 5:10 pm Onderwerp: |
|
|
welkom ook van ons.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 7:31 pm Onderwerp: |
|
|
Ook van ons WELKOM op het forum en proficiat met je dubbele zwangerschap.
3 weken begint te korten hé.
Als je partner je veel kan helpen dan heb je die familie niet nodig.
Wij hebben het hier ook alleen moeten doen omdat bij ons iedereen van de familie nogal veraf woont.
De was en de plas laat je dan maar voor wat het is....dat heb ik ook gedaan. Eerst de twin en dan deed ik het hoognodige van de huishoudelijke taken...
Als je bv gaat geven moet je ook genoeg rusten zodat je genoeg melk aanmaakt voor je 2 beebjes.
Maar alles zal wel los lopen...wij hebben het hier allemaal meegemaakt en met je vragen kan je hier altijd terecht.
Voor je het goed en wel beseft zijn het peuters...
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 592 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom ook van ons!
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 7:54 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom van ons!! Hier ga je alvast véél goeie raad vinden, we hebben 't allemaal al meegemaakt. Ik kon niet op m'n eigen familie rekenen, sinds de 1ste verjaardag is onze relatie wat verbetert, maar heb gelukkig wél een fantastische schoonfamilie achter ons staan. En als je man/partner achter je staat, da's nog 't belangrijkste van al hoor.
BV tips: RUSTEN RUSTEN RUSTEN - samen met de baby's!! En je niet teveel zorgen maken. Ik ben eraan begonnen met 't idee van: ik probeer het, gaat het ok, dan zie ik wel, gaat het niet, dan ook ok. Heb Wouter 5m lang gegeven (heeft 6m gehad door overvloed aan melk in de diepvries), Tinne omwille van allergie maar 3m. Voel je zeker geen slechte mama omdat bv wil geven maar ook niet als je flesjes gaat geven. Je baby's gaan liefde in overvloed krijgen, da's 't belangrijkste.
Liefs
Ann
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom op de site en dikke proficiat met je zwangerschap.
Je moet je vooral niet ongerust maken, er zullen drukke momenten zijn maar dat zal dan allemaal wel op zijn pootjes terecht komen. Ik heb het hier altijd allemaal alleen gedaan, wilde vooral zelf geen hulp!!! Mijn schoonfamilie kwam hier voordien 1 x per jaar en toen ik bevallen was ineens 4 x per week om te zeggen hoe ik het moest doen, die heb ik wel op hun plaats gezet en vriendelijk gevraagd thuis te blijven en mij mijn rust te gunnen. Of ze het nu kwalijk nemen of niet, je moet vooral aan jezelf denken en overeen komen met je partner en dan loopt alles wel los.
Héél veel succes met je bevalling en laat zeker iets van je horen, we wachten vol spanning op je eerste fotokes!!!
doei doei en hou jullie goed!!!
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|