| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mrt 08, 2008 12:10 pm Onderwerp: BV geven én op de site kijken!!! TIP |
|
|
Knap staaltje van multitasking ('t Is vrouwendag vandaag, we mogen eens stoefen over onze speciale vaardigheden!): Borstvoeding geven en tegelijk op de site bezig zijn... Ella ligt op een dik kussen op mijn schoot en mijn laptop staat voor mijn neus op de salontafel en zo zit ik te typen...
Een beetje lastig voor rug wel, maar dat moet je voor een verslaving over hebben vind ik
Ik zal zeker niet de enige zijn die dat presteert. Dus nog tips voor wat je nog tijdens de bv kan doen of hoe je op de site kan zitten en tegelijk ook iets anders kan doen???
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
kleineke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mrt 08, 2008 3:44 pm Onderwerp: |
|
|
ben blij dat ik niet alleen ben...
Antwoorden en BV geven doe ik niet, maar ik surf wel het web af of zit te tatteren op msn...
Lezen tijdens de bv doe ik ook vaak...
|
 |
Margaret

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mrt 08, 2008 9:37 pm Onderwerp: |
|
|
LOL
Ik lees de autorijden theorie tijdens sommige van de voeding sessies. Maar ik word vaak afgeleid door mijn lieve kindjes (niet omdat de theorie saai is, hoor )
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 09, 2008 9:21 am Onderwerp: |
|
|
Ik zit hier ook soms bv te geven en ondertussen op de site te lezen. Typen is dan wel moeilijk zo met maar 1 hand vrij.
Meestal geef ik bv in de living en entertain ik de twins ondertussen: boekje voorlezen etc. 's Nachts of 's avonds geef ik bv terwijl ik tv kijk ofwel geef ik bv in bed en dan val ik er meestal zelf bij in slaap. Echt een aanrader voor als je erg moe bent: bv geven al liggend. Grote kans dat je dan allebei gewoon naast elkaar in slaap valt. Zalig!
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 09, 2008 1:02 pm Onderwerp: |
|
|
ik deed ook tijdens t bv geven vanalles, lezen post doornemen, surfen, spellekes doen (met één hand welliswaar), eten....
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 09, 2008 3:03 pm Onderwerp: |
|
|
Hele goede combinatie (voor als je alleen thuis bent en de kids slapen): eten en op de site zitten.
Ofwel: bv geven en telefoneren.
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 09, 2008 3:28 pm Onderwerp: |
|
|
ook allemaal gedaan (bij Line dan toch), alleen zat ik toen nog niet op de site hé . En 's nachts: vooral veel Vitaya gekeken
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|