| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 12:33 pm Onderwerp: Centerparks |
|
|
Binnekort gaan we weer is naar centerparks voor een aantal daagjes. Wij gaan terug naar die in Duitsland. Jessie ben jij er toen ook niet geweest? Daar gingen we steeds naartoe met de Formule1.
Nu is eigenlijk mijn vraag, welke CP is eigenlijk het:
- Beste voor babies?
- Beste voor peuters en kleuters?
- Beste voor oudere kids?
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 1:08 pm Onderwerp: |
|
|
erperheide is heel goed voor kleintjes, wegens het grote binnenspeeltuin. (maar wel veel lawaai, door die ballen die rondvliegen)
Vorig weekend in vossenmeren gezeten, heel grote en mooie kinderboerderij, en een leuk avonturenpark binnen. Dus mss iets leuker met kinderen vanaf kleuterleeftijd! Ook kon je in het zwembad gaan snorkelen, en dat vonden de kinderen ook heel leuk: naar de haaien gaan kijken...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
bij center parcs heb je daar in het boekje aanduidingen over in de vorm van sterretjes volgens leeftijd. Trouwens muze, in Meerdal zou er nu een kleine baluba bijkomen vanaf november... Ben eens benieuwd want wij gaan er naar toe de midweek van de herfstvakantie.
Maar idd, erperheide is voor de hele kleintjes perfect!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 6:43 pm Onderwerp: |
|
|
Een Tip die een collega mij gaf:
Bestel een CP vakantie die in een Belgische schoolvakantie valt (dus 1 die niet samenvalt met de Nederlandse) op internet via de Nederlandse site. Je bespaart een heleboel EUROpese dollars
(Hij vertelde me dit nadat ik de onze juist had geboekt verdo... )
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 1:28 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ga dus nooit naar CP! Dit ligt me dus echt niet, natuur vind je overal en zwemmen is helemaal niet aan mij besteed. Ik zou me eerlijk gezegd een beetje opgesloten voelen in zo'n bungalows. Ik weet dat velen me gaan tegenspreken maar voor de prijs die ze ervoor vragen kan ik heel wat mooiere dingen doen en bezoeken. Sorry ben echt geen fan .
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 2:27 pm Onderwerp: |
|
|
je moet idd rekenen dat je dat zwembad meebetaald ja. Maar voor ons, fan van zwemmen en waterspelletjes, is het perfect: eindelijk een zwembad waar twee van onze drie kinderen niet na een kwartiertje blauw uitslaan van de kou! En nog een voordeel: je huisje is altijd vlakbij het zwembad, dus geen slapende kids op de achterbank als je uit het zwembad naar huis terug rijdt.
Maar je moet ervan houden idd... ik weet intussen ook al perfect welke huisjes ruim genoeg zijn hoor. En de prijs valt nog wel mee, als je op het juiste moment boekt (dus als er promoties zijn). En Lulleman, idd schelen de prijzen op de belgische en nederlandse site. Maar lukt het ook effectief als je je adres moet ingeven voor de betaling? Dacht dat ik het eens probeerde?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1615 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 8:40 am Onderwerp: |
|
|
binnen een goed maandje komen wij net terug van CP erperheide.
Deze vind ik wel goed voor hun leeftijd, zeker de binnenspeeltuin. Ook het zwembad, want onze 2 madammen zijn zot van de glijbaan in het kinderbad.
Heilbachsee vind ik ook goed, alleen is er weinig speeltuin voor de kinderen. Maar het zwembad is er rustiger en kleiner.
maar toen wij zijn geweest waren ze 11maand en dan heb je niet al te veel speeltuin nodig. Maar het was toen wel in augustus en ik moet zeggen het was er super rustig!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|