| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1291 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 22, 2008 11:16 am Onderwerp: Constipatieproblemen |
|
|
Geen vraagje voor de twins maar voor mezelf. Ik sukkel eigenlijk al jaren met een behoorlijk vocht- en constipatieprobleem. Het is allemaal begonnen na de vrij grote knip die ik kreeg bij Marnik zijn geboorte. Sindsdien heb ik enorm veel problemen om naar het toilet te gaan, soms kan ik zelfs 3 tot 4 dagen niet gaan. Het gevolg is dat ik me heel veel opgeblazen voel en ook veel last heb van maag en darmen. (precies of er zit altijd een ballon in mijn buik). Soms is het zelfs zo dat ik op één week tijd maar liefst 3 kg kan verschillen in gewicht, gewoon door dit probleem. Ik zoek eigenlijk al een tijdje naar een oplossing voor dit probleem maar alle huis- en tuintruukjes zoals kiwi's eten, appelsienen, veel vezels, enz. helpen niet (ik kan niet teveel vezels eten want dan heb ik maagpijn). Ik drink nu op aanraden van een vriendin 2 x per dag groene thee en dat lijkt wel een beetje te helpen, maar toch. Is er iemand dat me een goed homeopathisch of ander middeltje kan aanbevelen?
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 22, 2008 11:52 am Onderwerp: |
|
|
Ik neem nu sinds kort (sinds ik sukkel met die buikgriep) darmflora bij - imunitis of zo heet het - en dat lijkt wel te werken. Misschien moet je dat eens proberen? Onze kids hebben eens darmflora voorgeschreven gekregen van de homeopaat, ben de naam vergeten, het kostte wel 30 euro voor een klein potteke, kwam er een week mee toe
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 22, 2008 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
mijn collega zweert bij elke dag haar potje activia maar persoonlijk durf ik best wel eens een laxerende thee te drinken (heb nu herbesan staan) als het me te lang duurt. Superefficiënt maar levert wel met momenten krampen op. Als ik eraan denk, breng ik je morgen een staaltje mee
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 24, 2008 10:47 pm Onderwerp: |
|
|
er bestaan nu ook vezels die je kan oplossen in water en gewoonuitdrinken! Bij de apotheek , naamweet ik niet meer maar misschien dat je daar minder last van hebt dan de echte vezels?
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 25, 2008 10:06 am Onderwerp: |
|
|
Minder vlees eten helpt enorm... Een vriendin van mij heeft ook dat probleem. Zij kan soms 14 dagen lang niet naar het groot toilet gaan... Zij is grotendeels vegetariër geworden, at al veel groenten en fruit en dronk veel water. Door minder vlees te eten kan ze nu enkele keren per week gaan.
Ze heeft daarvoor ook alle mogelijke middeltjes geprobeerd en niks hielp echt.
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1291 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 25, 2008 9:34 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben naar de apotheker gestapt en heb een natuurlijk product gekregen dat me tot nu toe heel goed helpt. Ben het nu al 3 dagen aan het nemen en heb al regelmatig in het kleinste kamertje gezeten. Hopelijk blijft het zo, maar ik ben hoopvol!
|
 |
|