Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

De liefde bedrijven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dubbel

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 10:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Héél geruststellend allemaal, thankx! Mijn vriendin (zij die niet meer met haar man slaapt) heeft dus een serieus relatieprobleem wat opzich niets te maken heeft met de baby. Oef.
Wij doen hier ondertussen lekker verder (mijn libido is er in ieder geval zéker iet minder op geworden tijdens mijn zwangerschap, amai 'k krijg soms schrik van mezelf Laughing Laughing Laughing )
Ik merk trouwens ook wel dat hoe verder de zwangerschap evolueert, hoe meer reactie ik van mijn kindjes krijg. Ze reageren als ik in bad ga, als ik mijn buik masseer en zelfs als ik mijn buik gewoon streel en terwijl tegen hen praat (doe ik wel alleen als er niemand in huis is! Wink )
Dat maakt het zo dichtbij allemaaal, binnenkort zijn ze er en ik word echt ongeduldig om die twee snuitjes te mogen zien.
wim&sarah

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 11:51 am    Onderwerp: Reageren met citaat

@dubbel: t is dus bewezen da een vrouw een hoger libido heeft tijdens de zwangenschap door al die hormonen en doordat je bloedvolume verhoogt is, is alles veel gevoeliger daar en is het (ale, vond ik toch) ook plezanter en soms beter..
ze zijn er overlaatst ook over bezig geweest op radio 2.
Dubbel

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 12:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, had ik ook al eens horen zeggen... en anderzijds waren er andere vrouwen die niets meer wouden. Gelukkig voor mijn man behoor ik tot de eerste groep Razz
Het leuke is ook dat je steeds nieuwe dingen moet zoeken. Ik weet nog, de eerste maanden mocht men absoluut niet aan mijn borsten komen (ooooovergevoelig), daarna weer net wel (en hoe meer hoe liever Smile ) Dan komt die buik ertussen waardoor de vertrouwde standjes niet meer gaan. Nee echt waar ik vind het een super ervaring, veel lachen en veel genieten van elkaar Yar good
Jipenjanneke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 12:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Géén zorgen maken meiske!! Wij hebben tijdens en na de bevalling voldoende plezier blijven maken - al moesten we het na de bevalling wel wat meer plannen Laughing Ik voelde mezelf stukken aantrekkelijker dan ervoor (en nu), had strakke buik (die nu aan het blubberen is), mooie volle borsten, en dat wou ik laten zien hé Embarassed
Mijn man slaapt af en toe ook apart, maar dat is om te kunnen slapen (staat in volcontinu-shiften). En onze kids gaan 1x per maand logeren bij oma - dé moment voor ons Cool
Wij knuffelen ook veel als de kids bij ons zijn, bij ons thuis deden ze dat nooit, en ik heb lang last gehad van 'schroom'. Wil niet dat onze kinderen dat hebben (maar bij ons op de kamer terwijl we 't echte werk doen, liever niet, dank je), ze mogen gerust zien dat mama en papa elkaar graag zien

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
neske

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Jul 11, 2008 12:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik behoor dus spijtig genoeg tot de uitzonderingen Confused en vind het zelf ook heel vervelend eigenlijk. de eerste maanden was ik constant uitgeput, daarna was ik overgevoelig, maar in slechte zin (zelfs over mijn rug strelen voelde pijnlijk), dus werd ik liever niet aangeraakt. Niet echt plezant.

Nu begint het eindelijk wat te beteren, maar net zoals bij Kaya wordt het nu ook afgeraden door de gyn. En natuurlijk lossen we dat dan op andere manieren op, maar ik hoop toch dat het na de bevalling terug zoals vroeger wordt Pray

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Jul 11, 2008 12:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

't is dat wat ik eigenlijk net zo interessant vind : het zoeken naar nieuwe mogelijkheden. Een beetje het herontdekken van elkaar (en van je eigen lichaam natuurlijk).
Hoewel ik moet toegeven dat het nu wel echt moeilijk begint te gaan. Gelukkig moeten we nog maar enkele weken hé, en ja, daarna is het zeker iets om niet uit het oog te verliezen : tijd maken voor elkaar.

Om over dit onderwerp door te gaan : na hoeveel tijd kan je weer sexuele betrekkingen hebben bij a) natuurlijke bevalling. b) ks ?
Bij mij zal het hoogstwaarschijnlijk een ks worden, is het waar dat je dan weer snel "actief" kan zijn? Question
Vlinderelf

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Jul 11, 2008 4:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Na de ks kreeg ik het advies om 6 weken geen betrekkingen te hebben, toch zeker niet zolang je bloedverlies hebt. Het risico op infecties zou redelijk groot zijn dan...
Maar als het bloedverlies eerder al stopt en je voelt je helemaal goed, waarom niet?
Bij een natuurlijke bevalling kan het sneller dacht ik, maar vaak krijg je een knip of scheur je en dat moet dan eerst genezen natuurlijk...

Het voor deel van een ks is, eens dat genezen is dat je nog helemaal in orde bent daar... Niks uitgerokken ofzo. Om het plastisch uit te drukken...
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: