| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Alexandertje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 31, 2007 8:04 pm Onderwerp: Dominantie van de mama's |
|
|
| Citaat: | | "een papa van een meerling wordt soms geconfronteerd met een mama die willens nillens (te druk voor één ouder) de verzorgende rol moet delen met hem en die zich daarbij niet altijd goed voelt" |
Heren... uw reactie
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 12, 2007 8:37 pm Onderwerp: |
|
|
Ons Sunny controleerde mij, al dan niet met opzet, altijd. Heb ik ze wel goed in hun bedjes gelegd, neem ik ze goed vast, hebben ze goed gegeten.
Nu niet meer natuurlijk maar vroeger toen ze baby waren, Amai !!!!
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lange Wapper

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 13, 2007 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
Wel ik had hetzelfde gevoel. Ik denk ook niet dat ze dat met opzet doen, maar voor de neus weg werd er toch steeds gevraagd of ik dit had gedaan, en dat zo,... En dit terwijl je dit alles al tientallen keren hebt gedaan...
Het moedergevoel blijkt dan niet te onderdrukken zeker. De grote bezorgdheid van een moeder zal hier ook wel wat meespelen.
Ik moet zeggen dat ik het daar, zeker de eerste maanden, niet makkelijk mee had. Ik voelde het soms aan alsof ze me niet vertrouwde terwijl ik toch zo mijn best deed om te helpen.
Maar gelukkig groeit dat er een beetje uit naarmate de kinderen wat groter worden. Het is zowel voor mama als papa een beetje zoeken, hé. Zeker als het de eerste kindjes zijn.
_________________ Van de 'grote' zeveraar die kinderen de hele dag vanalles wijsmaakt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 2:53 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vermoed dat het voor iedereen zowat hetzelfde is, maar het is gewoon hoe je met die ervaring omgaat.
Nu eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat het thuis ietsje anders verlopen was, omdat jakke 5 weken in het ziekenhuis moest doorbrengen (wegens risico op te vroeg geboren van de tweeling) stond ik er alleen voor om voor ons dochtertje te zorgen. Ik ga niet ontkennen dat de eerste dagen best wel moeilijk waren en een zekere aanpassing vergden, maar nadien verliep het echt wel vlot, in die mate dat ik zelfs complimentjes kreeg van mijn moeder, dat het huis er zo netjes bij lag...
Eens de tweeling thuis, hadden we natuurlijk bandwerk, ze zaten immers nog alledrie in de pampers (leeftijdsverschil is ook maar 18 maanden). Hoewel ik vermoed dat jakke best wel wist dat ik mijn plan kon trekken, vroeg ik geregeld eens aan haar, hoe ik dit of hoe ik dat moest doen....en ja hoor, we hebben eigenlijk maar heel weinig conflicten gehad....hoe subtiel kan een man zijn he
p.s de diareepampers schoof ik wel meestal door naar jakke...haha
_________________ Weer of geen weer...keep on smiling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|