| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 276 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 18, 2008 10:44 pm Onderwerp: |
|
|
de postzegels heb ik deze week ook liggend geplakt. Daar zitten ook een paar scheve exemplaren tussen. Ach ja, who cares...
_________________ fiere mama van Klaas en Wannes sinds 7 juli 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 570 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 18, 2008 11:38 pm Onderwerp: |
|
|
| lina schreef: | Ach ja, who cares...  |
I care Ik haaaat het dat ik altijd alles perfect wil (en vooral dan mijn geboortekaarten )
Ze zijn ongeveer allemaal geschreven en geplakt nu. Enkel nog die die naar het buitenland moeten (wil eerst eens weten hoeveel zegels daar juist opmoeten).
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 19, 2008 12:39 am Onderwerp: |
|
|
ik moet nog een deel van de adressen zoeken kaya
en nu je het zegt: ik moet er ook drie naar het buitenland sturen en heb geen flauw idee hoeveel er op zal moeten
'k zal morgen eens kijken op de website van de post
groetjes
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 19, 2008 10:52 am Onderwerp: |
|
|
| lina schreef: | ik moet nog een deel van de adressen zoeken kaya
en nu je het zegt: ik moet er ook drie naar het buitenland sturen en heb geen flauw idee hoeveel er op zal moeten
'k zal morgen eens kijken op de website van de post
groetjes |
Yep, dat heb ik toevallig juist ook gedaan. Als het kan helpen: Europa is 0,8 € en de rest van de wereld 0,9 € (veronderstellend dat het een normale zending is, anders ga je het toch nog moeten opzoeken )
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 19, 2008 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
hihi,ik zal jullie even helpen,buiten formaat,dus ook alle vierkantjes,Belgie 1,08 euro, Europa 2,40 euro en de rest van de wereld 2,70 euro en dan mag je kaartje max 100 gr wegen,als je nog iets wilt eten ivm verzendig,je geeft maar een gilletje,ik werk bij de post en zit bij de bron
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 19, 2008 8:39 pm Onderwerp: |
|
|
| muis schreef: | hihi,ik zal jullie even helpen,buiten formaat,dus ook alle vierkantjes,Belgie 1,08 euro, Europa 2,40 euro en de rest van de wereld 2,70 euro en dan mag je kaartje max 100 gr wegen,als je nog iets wilt eten ivm verzendig,je geeft maar een gilletje,ik werk bij de post en zit bij de bron  |
Oh oh fantastisch!! Juist de vrouw die ik nodig heb! Dan moet ik morgen niet meer bellen!
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes:
1. Wij hebben zegels besteld met mijn zegel, kan ik voor de buitenlandse genormaliseerde zendingen gewoon 2 zo'n zegels plakken?
2. Zijn ze bij de post heel erg strik over die 5 mm dikte regel bij een genormaliseerde zending? Ons kaartje wordt een puzzel en ik ben bang dat die puzzelstukjes wat over elkaar zullen vallen en zo de envelop meer dan 5 mm dik zullen maken... Het gewicht is geen probleem, maar aan die dikte hebben we eigenlijk nooit aan gedacht... Het zou zonde zijn van mijn speciaal bestelde zegels (een verkleinde versie van de kaart zelf) om er nog een gewone zegel te moeten bijplakken
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 19, 2008 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
ik had ook nog een vraagje: voor verzendingen naar het buitenland (hier eentje naar de States en eentje naar Zuid-Amerika), moet daar iets op voor het vliegtuig? (per schip duurt dat toch keilang - of is dat automatisch per vlieger?) Moet de enveloppe dan met zo'n blauw-rood gestreept randje zijn?
|
| Terug naar boven |
|
 |
|