| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 8:48 pm Onderwerp: ééneëige tweeling, zelfde DNA, vingerafdruk,... |
|
|
Een ééneigge tweeling heeft dat eigenlijk volledig dezelfde DNA, vingerafdruk, IQ en "nerven " (zal het zo noemen, kan niet op de juiste naam komen) in de handpalm Of zijn er toch kleine verschillen ? Als de bevruchte eicel zich gewoon splitst, zou je toch denken, alles identiek. De één zegt het zo , de andere anders, hoe zit da nu in elkaar, wie weet het juiste antwoord. Alvast bedankt.
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 9:00 am Onderwerp: |
|
|
|
als ze bloedtrekken hebben ze dezelfde dna en samenstelling ja maar vinger en tandafdrukken zijn wel verschillend. zo is het mij toch altijd gezegd geweest
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebirth

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 9:31 am Onderwerp: |
|
|
|
een vingerafdruk is in principe altijd uniek, dus ook bij een tweeling zouden er kleine verschillen moeten zijn, zodat deze uniek is.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 10:21 am Onderwerp: |
|
|
ik stuur deze vraag ook even door naar onze deskundige
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 6:53 pm Onderwerp: |
|
|
wat ik er van weet is dat de kern dna hetzelfde is,dat wil zeggen vanals ze splitsen,dat er verschillen beginnen optreden door hun plaats in de baarmoeder,minder goede navelstreng,als ze geboren zijn,omstandigheden bij de geboorte enzz,het is daarvan dat ze zeggen hoe vroeger gesplits hoe minder ze op elkaar lijken
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marsboom

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 08, 2007 1:56 pm Onderwerp: Re: ééneëige tweeling, zelfde DNA, vingerafdruk,... |
|
|
| twiety schreef: | | Een ééneigge tweeling heeft dat eigenlijk volledig dezelfde DNA, vingerafdruk, IQ en "nerven " (zal het zo noemen, kan niet op de juiste naam komen) in de handpalm Of zijn er toch kleine verschillen ? Als de bevruchte eicel zich gewoon splitst, zou je toch denken, alles identiek. De één zegt het zo , de andere anders, hoe zit da nu in elkaar, wie weet het juiste antwoord. Alvast bedankt. |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marsboom

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 08, 2007 1:57 pm Onderwerp: DNA vingerafdruk |
|
|
|
Ik bevraag het allemaal nog eens bij ons wetenschappelijk team en tegen eind deze week laat ik het jullie weten in deze topic.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|