| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 5:18 pm Onderwerp: Eerste tandjes? |
|
|
Ella is de laatste dagen nogal huilerig bij momenten en dan ineens is het weer gedaan. Ze sabbelt veel op haar vuistjes en alles wat ze tegenkomt stopt ze in haar mondje. Ze slaapt ook enorm onrustig en ligt de hele nacht te woelen in haar bed. Ik heb een klein vermoeden dat ze tandjes krijgt...
Ik zie 2 witte puntjes op de plaats waar de bovenste snijtandjes moeten komen. Maar ik lees overal dat eerst de onderste tandjes doorkomen en dat ze meestal pas rond 5 of 6 maanden pas het eerste tandje krijgen. Ella is net 4 maand.
Wat denken jullie: zou het kunnen dat ze al tandjes krijgt? 2 tegelijk? Bovenaan?
Oplossing is bijtring of ander speelgoed in de diepvries he?
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 5:35 pm Onderwerp: |
|
|
De boekjes zijn gemiddelden hé. Dus het zou goed kunnen. Trouwens: op de meeting in leuven begon één van de kindjes van lijntje ook al tandjes te krijgen.
En idd: bijtring, en je hebt ook dingen in de apotheek om er aan te smeren om te verzachten. Alhoewel ik daar nooit veel effect van gemerkt heb. Ik kon het ook zien aan hun billetjes. Als ze tanden kregen, dan hadden ze ook vaak veel uitslag op hun billetjes, precies of de kaka een andre samenstelling had dan normaal...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 8:33 pm Onderwerp: |
|
|
de onze kregen tee-gel om erop te smeren, en consolin (homeopathisch siroopje), daar was ik wel tevreden over.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1136 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 10:30 pm Onderwerp: |
|
|
De bovenste tandjes kunnen evengoed als eerste doorkomen, hoor!
Sandrita is daar goed in, om te weten of het de tandjes zijn die doorkomen!
Hier heeft Elena voorlopig nog steeds maar 1 tandje, Margot sinds kort haar 2e.
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 7:37 am Onderwerp: |
|
|
|
inderdaad ons nina heeft haar eerste tandjes op 4 maand gekregen, die van tia zijn der nog niet door en ik denk ook niet dat het voor direct is bij haar want ze zevert nog veel maar is er voor de rest niet lastig van ( maar je weet nooit hé) ik smeerde bij nina wat teegel op haar tandvlees, het verlichte toch wel een beetje hier. oja bij nina waren het de 2 onderste maar ken er ook waarvan de 2 bovenste eerst uitkomen
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 7:47 am Onderwerp: |
|
|
vlinderelf
bij onze victor die heeft eerst zijn zij tanden gekregen dus was echt precies een vampier en nu heeft hij zijn twee onderste en vanboven heeft hij nu 3 tanden en de vierde is op komst maar hij heeft ook al witte bultjes op zijn hoek tanden
en in de apotheker kan je van qaulifar denk ik dat het merk is zo een zalfje krijgen voor moeilijke doorkomende tanden en dat helpt echt is een roos doosje en er dstaat een babytje op
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kleineke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 9:41 am Onderwerp: |
|
|
Sandrita,
ik ben blij dat ik dit lees...
Logan heeft dus een hard wit puntje op de plaats waar zijn hoektand moet komen, he... Ik kan aan niets anders denken dan een eerste tand, maar iedereen zei dat ze dat nog nooit gehoord hebben op die plaats... Dus ik dacht dat ik me al dingen ingebeeld had... Maar blijkbaar kan het dus wel...
Dan denk ik dat Logan ook een kleine vampier is... Komt van al die vampierenverhalen die ik de laatste tijd lees
|
 |
|