| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Annemarie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 07, 2007 12:55 pm Onderwerp: |
|
|
|
Hier doet zich iets gelijkaardigs voor... Bij mij zijn de twins ook meestal heel braaf, kunnen zich goed samen bezighouden als ik moet koken ofzo, maar vanaf dat we met z'n tweeën thuis zijn is dat ineens gedaan! Dan wordt er gezeurd, willen ze gepakt worden,... En als dat niet lukt beginnen ze maar ruzie te maken. Wij proberen dat wel zoveel mogelijk te negeren, maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan hé!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1136 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 07, 2007 3:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat het ook soms te maken heeft met de rust/drukte in huis.
Bij ons is het bijv. de hele dag vrij rustig, maar als S thuiskomt, wordt het ineens veel drukker. Ik begin dan ook net te koken en we babbelen over onze dag, er is veel weg-en-weer geloop en zo. Heel vaak beginnen Elena en Margot dan ook te jengelen of te wenen.
Nu ja, die van ons zijn nog wel klein, dus ik weet niet of je het wel kan vergelijken...
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 07, 2007 3:40 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb het onlangs ook in 1 van mijn entry's in mijn blog geschreven . Bij ons is het Ruben die dit doet en enkel als de papa thuis is , zelf heb ik er nooit werk mee , maar eens de papa thuis is het kot te klein . Papa laat zich dan ook vaak vangen door de streken van onze kadee. Ik zeg hem ook vaak dat hij het moet negeren, dat hij hem positievce aandacht moet proberen geven . Het is gewoon een kwestie van tijd : ze zien papa minder lang dan mama en dan doen ze alles om zijn aandacht te trekken , ook negatieve dingen , gewoon omdat dit sneller eacties losmaakt dan positieve dingen.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 07, 2007 3:59 pm Onderwerp: |
|
|
tante E, de tips hier kloppen volgens mij allemaal hoor... Waarom trek jij er niet eens een weekendje of midweekje op uit, en laat hem het maar eens bolwerken? Liefst tijdens een schoolvakantie, zodat hij eens twee of drie hele dagen thuis is met de kids. Dan mag hij eten maken, afwassen, de kids in bad en bed krijgen, ruzies oplossen,... Ziek worden (zo ziek dat je bedrust hebt) werkt ook, maar is natuurlijk minder leuk voor jou hé
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 07, 2007 4:04 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn ventje had precies .....4 uur alleentijd nodig met de kids om te beseffen dat kinderen opvoeden toch wel heel zwaar werk is .
Nu zal hij nooit meer zeggen van ...is het alles wat je vandaag hebt gedaan?
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 592 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Nov 08, 2007 10:11 am Onderwerp: |
|
|
Bij ons was dit ook zo als mijn man van zijn werk kwam...
Ipv eerst onze dag aan elkaar te vertellen gaat mijn man direct naar de kinderen en krijgen ze 1/2 uur de volledige aandacht van papa.
Hij loopt nu wel rakelings voorbij mij, maar wij hebben na dat 1/2 uur geen jengelende kinderen meer en kunnen dan bijpraten over onze werkdag.
Kost een 1/2 uurtje meer energie van de papa maar je krijgt er een rustige avond voor in de plaats...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|