Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

eten geven...als je alleen voor staat

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Dagdagelijkse activiteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
limpie

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 8:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hey
ik heb mss het geluk dat ze nog voorlopig
Roan patat eet smiddags
noah fruit in de namiddag
maar bij ons zitten ze met een half uur verschil qua eten, is wel makkelijk, want dan ik kan ik met hen echt bezig zijn,
als ze toch samen eten...
zing ik steeds voor hen... ín het bos...'
vinden ze super... en kijken naar me hoe zot ik doe en dan wachten ze op elkaar
nu, ik hoop dat ze dat nooit filmen... want ik doe dan zo onozel... maar zij vinden het grappig
hahah

ik ben benieuwd hoe het zal lopen
limpie
sandra D

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 8:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hier op 4/5dagen sta ik (of K) er ook alleen voor en inderdaad niet wachten tot ze brullen van de honger maar goed op tijd beginnen zodat ze zelf relaxed zijn.
bij ons zitten ze dan naast elkaar in hun triptrap en schepje voor lies en dan schepje voor hanne... als het goed gaat is dat een hele leuke bedoening maar als het slecht gaat is dat schepje voor lies, gebrul van hanne, schepje voor hanne, gebrul van lies maar ik heb dat heel snel afgeleerd van me op te jagen... gewoon op het gemak verder doen, en blijft lies brullen, dan geef ik hanne gewoon een schepje meer en dan zit lies zo te kijken van eilaba, en dan kalmeert die wel... dat gebrul uitblokken en blijven glimlachen Laughing
katreseke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 8:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Goh, ik was helemaal vergeten hoe vreselijk dat kon zijn als ze nog niet lang patatjes aten en inderdaad allebei zaten te huilen van de honger.
Inderdaad proberen eten te geven voordat ze te hongerig zijn, dat hielp bij ons wel. Als ze wat ouder waren was het net makkelijk om ze samen eten te geven. Dan duurt dat bij een tweeling niet langer als bij slechts 1 kind. Terwijl je het ene een lepeltje geeft, slikt de andere het eten door. Je wordt er wel geroutineerd in hoor.

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 9:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er altijd alleen voor gestaan, nooit hulp gehad in de dag tussen half 9 en 18.00 uur. En hier was het steeds huilen tegen elkaar op. Maar ik gaf eerst één eten en nadien pas de ander. Dit ging bij mij veel sneller, dat was maar max 10 minuten gehuil, en anders bleef het van alle 2 duren. Ik nam wel altijd degene die het snelst kon eten eerst. Maar vanaf dat ze goed in een stoel konden recht zitten ging het allemaal veel vlotter vond ik. Nu zijn ze bijna 13 maand en als ik ze hoor wakker worden ga ik snel één uit bed halen en eten geven en dan de andere. Maar je moet vooral rustig blijven. Ik dacht altijd dit duurt maximum 30 minuten en dan ben je door de drukte weer heen. De onze eten ook nog altijd potjes van olvarit en bledina van 6 maanden, de stukjes moeten ze ook niet, dan eten ze nog geen 100 gr. Een pistolet of koek bijten ze de grootste stukken af en stukjes in de patatjes gaat niet. Ze eten hier na de patatjes altijd nog een goei bord soep met boterham in. Deze stresperiode met eten geraak je wel weer door hoor Christel. Maar ik moest dan ook altijd denken "wat hebben ouders met één baby het toch gemakkelijk"!!!!
groetjes en hou je goed, DOEI
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
wim&sarah

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 8:04 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hier ook meestal alleenen elk krijgt om de beurt een lepeltje. wat ik wel doe is ze beginnen geven voor ze echt grote honger hebben of het beseffen da ze grote honger hebben..
meestal is da zo een 10 min voor ze eigenlijk moeten eten en tegen da ze het beginnen denken zijn ze al wa gevuld he.. en als er hier toch een huilconcert is, dan worden ze wat gepaaid met hun tutje ma lukt ook nie altijd ze..

veel succes
ps: zeker nie panikeren of beginnen stressen want die mannen hebben daar een antenne voor en hier is het dan 300 slechter..
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 06, 2008 10:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet zeggen dat ik het allebei heb gehad : een twin en eentje alleen en de voedingen zijn bij beiden hetzelfde geweest eerlijk gezegd . Want ook ik zorgde ervoor dat ze elk om beurt een hapje hadden en inderdaad niet op de honger wachten. En als het dan eens voorviel bij de twin dat het krijsen van de honger was (da was meestal onze Ruben) dan gaf ik Ruben eerst snel drie schepjes tegen Isaline eentje zodat de eerste honger van Ruben gesust was en de rest ging dan vlotjes binnen zonder gehuil. Ik maakte er trouwens een punt van en nog steeds om geen melkvoeding te geven voor of na de patatjes. Vanaf de eerste dag ! Naarmate ze ouder worden en meer eten geef ik dan wel na de patatjes een dessertje en dat kan soms een yoghurtje zijn of soms ook een stuk fruit maar nooit flesvoeding of borstvoeding.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
pedro

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Okt 09, 2008 8:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zitano en Zinoah zijn nu 11maand geweest en eten praktisch altijd samen!Ze zijn het eigenlijk altijd zo gewend geweest....Zitano is een vlugge eter,zodanig dat ie gerust 2 of 3lepeltjes naar binnen krijgt tegenover Zinoah 1tje.Wel is het nu zo dat Zinoah de grootste eter is geworden van de 2....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Dagdagelijkse activiteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: