| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 1:13 pm Onderwerp: |
|
|
Wat gisteren betreft: een uur hebben ze geslapen hier bij mijn ouders. Vandaag heb ik hen er (weer bij mijn ouders want werk ma en di) om 13u ingelegd en exact 40 minuten later werd er eentje wakker (huilend) gevolgd door nr 2...Ik zou het echt zalig vinden als ze zo in de namiddag eens 2 uur zouden slapen...zo'n korte middagpauze is echt niet te doen! Bovendien is er dan met hen ook niks aan te vangen. en ben ik dus bijna verplicht van te gaan wandelen, dan vallen ze vrij snel terug in slaap. Maar terug in hun bedje: no way!
De meeste kindjes doen hun middagdutje toch rond 13u? Of niet?
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isa

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 2:06 pm Onderwerp: |
|
|
Hier gaan ze er rond 12 uur in.dan heb ik ook even een uurtje vrij.
ze slapen dan tot 14 of soms wat langer.
smorgens slapen ze niet meer met als gevolg dat ze om 18.30 totaal versleten zijn.dan kregen ze een fles en rond 19.00 bedje in
nu zijn ze soms zo moe dat ze bijna niet willen eten dus krijgen ze vroeger een fles en dan rond 19.00 erin.
groetjes isa
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1700 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 7:29 pm Onderwerp: |
|
|
neen neen gyt ik bedoel 19 maand, 18 kan het nu ook nog wel zijn. Ze waren tot 2 maand geleden erg gesteld op slaap hoor!!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 9:43 pm Onderwerp: |
|
|
amai slaapkopjes!!! Maar ja, onze jongens halen dat wel in de namiddag in hé. We zien dat in het weekend wel: om half één erin, en dan moet ik hen vaak nog gaan wakker maken tegen vier uur (wat we als limiet stellen). En 's nachts halen ze toch ook braaf hun 12 uur slaap.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 7:56 am Onderwerp: |
|
|
|
ante en kobe slapen op woensdagnamiddag, vrijdagnamiddag en vaak nog 1 middag in het weekend, liggen er ten laatste om 1.00h in en vaak moeten we ze dan wakker maken om 16.00h. Ante slaapt wel meer dan Kobe. Gevaar bij kobe is dat hij dan 's avonds niet vlug in slaap valt, maar teveel dagen na elkaar zonder dutje lukt ook bij hem nog niet. zo was hij vrijdag doodmoe en had hij zelfs koorts van vermoeidheid! (volgens mijn mama was ik ook zo)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|