| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 10:13 am Onderwerp: |
|
|
Welkom.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
chokotoff

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 11:52 am Onderwerp: |
|
|
|
Welkom
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sophene

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 17, 2008 11:40 am Onderwerp: hoi mieke |
|
|
naast je 2ling ook 1tje van 10 en 13.... ik kan er van meespreken
ik heb een pleegdochtertje van 13 en idd zij helpt gelukkig regelmatig met me. we hebben dan nog 2 part time dochters ttz de meisjes uit een eerder huwelijk van mijn man (15 en 20 jaar). week op en week af. en daarnaast is er aicha en haar dochtertje van 2,5 die sedert kort bij ons inwonen.
't is alle dagen volle bak en heeeeeeeel druk maar ozo tof !
maar tijd voorj ezelf zit er niet in idd
gisteren om 22u45 liep ik met githa langs de trap naar boven naar haar bedje en registreerden mijn hersenen dat efkes. zo van : allé, nu nog opruimen en dan ben ik er.
't is toch zwaar hé. dat lees ik toch bij de meeste mama's hier.
maar het is ook dubbel plezier als ze in goeie vorm zijn. lach
kus
sophene
_________________ mama van een pracht2ling Cara en Githa
geboren 20.2.2008.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
miebox

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Sep 20, 2008 8:12 pm Onderwerp: dikke merci |
|
|
Zeg, amaai, dat had ikke niet verwacht, al die toffe reacties.Dat steekt toch effekes een tandje bij om er weer even tegenaan te kunnen,zunne.
Ik zal wel regelmatiger moeten kijken, want sorry lieve mensen allemaal, dat ik zo laattijdig maar eens heb gekeken, he??
Ik zat hier al 2 weken met een zoontje met klierkoorts, en twee met een oorontsteking, dus dikken pech voor mijnen vrije tijd, en net nu de school weer was begonnen en ik uitkeek op wat rust voor mezelf.
Maar allé, maandag vertrekken ze weer allemaal naar school, inclusief ikke.(1 dag in de week)
Ja, dat viel goed mee om weer op de schoolbanken te zitten.(ik zie het als een vrije dag ipv verplichting!)
Zo, dank nogmaals en tot binnenkort,(schoonmama komt morgen op bezoek en heb nog hopen op te ruimen vooraleer ze een voet zal binnenzetten,zucht...)
groet, Mieke
_________________ ik ben de trotse mama van 4 kinderen.
Laura (13 jaar) Joran (10 jaar) en de tweeling Hannah en Nathan (3,5jaar) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pascale

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Sep 20, 2008 9:03 pm Onderwerp: |
|
|
ook nog een welkom van ons
_________________ mama van Silke en Lissa ( 05/09/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|