| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 11:40 am Onderwerp: |
|
|
Welkom!!
Ja, de oudere kinderen kunnen op de jongere letten (als ze willen ), maar hoe doe je dat als je op reis gaat? als wij een weekje weggaan, dan loopt mijn hoofd al over omdat ik voor 5 personen (ikke, mijn man en de 3 kindjes) moet denken wat ze gaan aandoen van kleren, eten voor onderweg in de auto, verschillende maten pampers, ...
Proficiat hoor! Er zullen er niet veel zijn die het je nadoen!
|
 |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 7:56 pm Onderwerp: |
|
|
Nog een westvlaamse welkom. Is nogal druk zeker met 7 kids in huis ? Alvast chapeau voor je moed en inzit, ik zou het nie zien zitten.
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|