| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
2lingmama

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Aug 12, 2007 11:15 am Onderwerp: |
|
|
oh ja hoor, ik laat hen ook wel alleen spelen om even boven iets te pakken of zo.
ik doe niet de hele dag mee
_________________ Groetjes van Jolanda
mv Kyra & Jurgen 14.1.01
& Sverre 21.9.03
& Yrsa & Rivka 16.8.05 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Aug 12, 2007 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
met Line durfde ik dat ook wel, voor ze kon stappen (gekropen heeft ze nooit). En nu, als ze alleen thuis is, mag ze ook alleen spelen. Maar de jongens zijn op een leeftijd dat ze echt overal aan zitten. En hoe goed we alles ook weggezet hebben, er blijven genoeg gevaarlijke dingen over. Zo plukken we Pieter (terwijl ik Lennart bv een nieuwe pamper geef) regelmatig van de eettafel bv (is wel zo ongeveer het gevaarlijkste dat hij uitspookt, maar is wel een hoge tafel hoor). Dus: tot de jongens iets ouder zijn, is alleen laten hier geen optie (wel evt koken in de keuken, die vlak naast de living ligt, deur open en hekje erin). Zal nog wel een goed jaartje duren... (of als ze de kuren van Axel en Maxim hebben... wie weet hoe lang Want ik herken soms toeren zoals samenwerken om aan iets te geraken... herinner me het verhaal van sunny en de videorecorder of tv?).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2864 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Aug 12, 2007 10:15 pm Onderwerp: |
|
|
euh.....ja gyt volgens mij vertellen ons kids dat door aan de andere "bravere" kids welke kuren ze deden Maar ik moet zeggen dat het al gebeterd is. Nu durven ze natuurlijk ook nog stoten uithalen maar minder dan vroeger. Dus er is nog hoop he! Erger dan de onzen kunnen anderen niet zijn dacht ik vroeger.........
Maar nu hebben ze iets anders, als ik zeg van ga nu efkes daar spelen (als ik aan het dweilen ben of zo) dan komen ze beiden af en willen ze een knuffel en een kus en ja dat kan ik nu net niet weigeren....
Ook al zijn het nog zo'n grote deugnieten het blijven schatjes
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4087 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Aug 12, 2007 10:21 pm Onderwerp: |
|
|
vrees dat de onzen ook die kant opgaan sunny Nu reeds krijgen we regelmatig de bedenking als er bezoek met kindjes is geweest, dat ze achteraf zeggen 'en we dachten dat wij energieke kids met kuren hadden, maar nu blijkt dat het altijd nog feller kan'. Onze kids helpen anderen enorm om hun eigen kids te relativeren... vooral als Line één van haar fameuze crisissen heeft gehad tijdens het bezoek
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1700 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 7:22 am Onderwerp: |
|
|
och Gyt, ik heb de vrouwelijke versies van Axel en Maxim in huis en zo te lezen ook van Pieter en Lennart...
Nu kruipen ze op alle stoelen, doen ze de kast open,...
Gisteren zat Kaat mooi te spelen op de drempel van de keuken en ik zie plots Tess iets aan Kaat geven. Spagetti!!! ze had dus in de kast gezeten op zoek naar koekjes, maar die staan 2 rekken hoger, dus had ze het pak spagetti maar aangeslagen (ok ik geef toe het lag open in de kast!)
Ze snapte dan ook niet wat ze mis had gedaan, maar ze heeft dan ook alles mooi terug gegeven en Kaat wist niet goed wat ze met die sprieten moest aanvangen.
Nu moeten jullie weten dat ik enkel wat papier in de garage ben gaan wegleggen en dat duurt dus 1 min hé! zo snel zijn ze .
Voor de rest kan ik ze nu wel meer en meer alleen laten, zeker als ze tv kijken, maar ik blijf wel in de buurt (bv keuken of eethoek of veranda)
Kaat komt nl steeds vertellen wat er gebeurt en wanneer de video gedaan is.
De trap blijft nog afgesloten en als ik niet in de keuken ben, de keuken ook.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 9:24 am Onderwerp: |
|
|
Zo van die stoten dat komen wij ook tegen hoor. De meisjes zaten gisteren mooi op het bedje van Camille boekjes te lezen tot Amaryllis eens buiten wou kijken en ze vanuit het bed op de vensterbank probeerde te klimmen. Ik was ondertussen de was aan het wegleggen en dus gewoon vanuit de living naar hun kamertje aan het lopen. (we wonen op een appartement, dus dat duurt ook geen uren, hé).
Maar moesten ze niets uitspoken, we zouden ons ook zorgen maken, denk ik.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 12:25 pm Onderwerp: |
|
|
Dat ze goed in de gaten moeten worden gehouden heb ik gisteren aan de lijve ondervonden (zie bollebuikendagboek want het is teveel om hier neer te pennen)
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|