| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1114 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 25, 2008 3:34 pm Onderwerp: |
|
|
Wat op zich al straf is, Ellentje, want 1-eiige tweelingen is niet genetisch bepaald (of zo hebben ze mij toch altijd wijsgemaakt ).
Ik heb natuurlijk wel een stel 1-eiige neven (ondertussen een stuk in de 40), die Tom & Jerry heten (I kid you not).
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 26, 2008 7:16 am Onderwerp: |
|
|
Wat ik eens gelezen heb is dat de meisjes van een jongen/meisje minder kinderen krijgen als andere vrouwen. Zou liggen aan het feit dat ze in de baarmoeder vermeerd aan testosteron (van de jongen) blootgesteld zijn en dat ze daardoor minder vruchtbaar zijn of een kleinere kinderwens hebben. Zou kunnen kloppen. Ik weet het niet zeker.
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 26, 2008 8:11 pm Onderwerp: |
|
|
Als de onvruchtbaarheid een genetische oorsprong heeft dan hebben ze inderdaad de pech bij eeneiige tweelingen want dan hebben ze het inderdaad beiden zitten. Maar het is niet omdat je van een eeneiige twin bent dat je onvruchtbaar zou zijn! Larie en apekool dus. Moest het zo zijn dan zouden er heel veel onvruchtbare mensen rondlopen want heel veel mensen zijn zonder het te weten eigenlijk een eeneiige twin waarvan na de splitsing een vruchtje is afgestorven in een vroeg stadium. Dat hebben ze dus recent ontdekt dat er heel veel mensen zwanger zijn van een twin maar het nooit hebben geweten.
Dat wat Katreseke zegt is ook al beweerd maar er zijn hier verscheiden mensen al die het tegendeel bewijzen en ik ken er persoonlijk zo nog twee die van een tweeëiige jongen/meisje twin zijn en zonder problemen zwanger zijn geworden. Dus ook larie en apekool.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 26, 2008 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
we zullen het maar houden op Larie en apekool, da menszal wel iets verkeerds verstaan hebben. Vond het eigenlijk ook al raar dat ik het nog nooit eerder gehoord of gelezen had. Gelukkig maar dat het zever is, want ik zou tocg graag nog eens oma worden ook.
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Sep 27, 2008 11:17 am Onderwerp: |
|
|
Ja maar, nog niet direct toch?
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 7:28 pm Onderwerp: |
|
|
om te bevestigen dat het onzin is: kijk maar naar sunny hé... die is toch de meisjeshelft van een jongen/meisje-twin?
Ach, zo'n verhalen horen er bij zeker?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1114 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 7:48 pm Onderwerp: |
|
|
Deel van de bakerpraatjeslijst zeker?
past goed naast het lepel-vork trucje om het geslacht te weten te komen (heel handig bij een tweeling ... NOT)
|
 |
|