| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 06, 2008 8:50 pm Onderwerp: |
|
|
opletten dan dat ze geen voorkeurshouding ontwikkelen hé!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sylvia

Geregistreerd op: 10 Mei 2008 Berichten: 23 Woonplaats: West-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
Voor ik de andere reacties lees:
ik nam eentje op m'n schoot en de andere zette ik in de maxi-cosi of babysitter. Ik legde een kussen op hun borst/buik en legde het flesje op het kussen, zo viel hij niet om en was schuin genoeg om geen lucht te zuigen.
Natuurlijk als ze wat groter en beweeglijker werden, lukte dat niet zo goed meer. Zoals de foto bij Katrezeke.
Dan legde ik ze soms in de zetel naast elkaar.
Of een op m'n schoot, als ze op m'n linkerarm lag kon ik met m'n linkerhand de fles vasthouden (wel iet lastig als het een tijdje duurt) en de ander dan in de zetel en kon ik flesje gewoon recht geven.
snapje?
_________________ Tyson: 21/06/2004
Luna: 04/12/2006
Finn: 04/12/2006 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1291 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 9:39 pm Onderwerp: |
|
|
Tot nu toe werkt de methode van Katreseke echt het beste, en ze genieten er ook van dat ik het zo doe. Michiel eet wel traag, maar het gaat wel. Wat die voorkeurshouding betreft, Arne is daarmee geboren (en met een afgeplat hoofdje van zijn ligging in de baarmoeder). We leggen hem dan ook zoveel mogelijk in een andere positie, maar het zal weer wat tijd vergen om het goed te krijgen (Marnik had het ook).
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 13, 2008 6:14 am Onderwerp: |
|
|
san
we deden het als volgt tot ze te fel begonnen rollen
Dus eentje op de knie van het been dat je over je andere knie legt, en de andere in de arm. dan de twee flessen binnen bereik en vertrokken.
eenmaal dit niet meer ging, zette ik ze tegen mijn buik met hun rugjes en gaf ik ze zo samen de fles (bij mijn ventje lukt dat beter als bij mij, zijn borstkas is breeder he - maar in een éénzit gaat dat ook goed)
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1291 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 13, 2008 4:08 pm Onderwerp: |
|
|
amai! ik heb wel korte benen, gaat dat dan ook?
morgen es testen zie
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 28, 2008 10:38 am Onderwerp: |
|
|
Hier leg ik ze allebei in hun relaxje en zet er mij met de flessen tussenin.
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|