Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Hartproblemen Lukas

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zwangerschap, bevalling en kraamtijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kaya

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 06, 2008 8:27 pm    Onderwerp: Hartproblemen Lukas Reageren met citaat

Bah Crying or Very sad

We zijn vandaag ter opvolging terug naar de pediator/cardioloog gemoeten voor de hartklepafwijking van Lukas (aortaklepstenose -> 1 van zijn hartklepping gaat niet volledig open). Vlak na de geboorte heeft men die afwijking vastgesteld, maar het was erg miniem en moest gewoon opgevolgd worden. De cardioloog wou dan nog niet veel zeggen omdat het er vooral van afhangt of de klep goed meegroeit met zijn hart of niet. Verbeteren kon het sowieso niet meer, het kon wel stabiel blijven of verergeren.

En natuurlijk moest het weer het laatste zijn hé... De afwijking is dus verslecht en de kans ik heel groot dat ze binnen hier en 3 à 5 jaar een ballonnetje moeten inbrengen met een katheter om die klep uit te rekken zodat ze beter opengaat. Momenteel gaat ze maar voor 50 % meer open Crying or Very sad Probleem met zo'n ballonnetje is dat ze dan de klep wel kunnen uitrekken, maar dat de kans dan ook groot is dat ze niet meer goed sluit... De kans is volgens hem ook heel reëel dat Lukas ooit in zijn leven (dat kan binnen 50 jaar zijn) nog een hartoperatie zal moeten ondergaan. We weten nu ook al dat ie nooit competitiesporten zal mogen beoefenen en geen uithoudingssporten zal mogen doen (lopen, fietsen, voetballen, etc.).

Pfff, ik vind het gewoon vreselijk! Ik was echt met een positieve ingesteldheid vertrokken naar de dokter deze middag en voel me nu alsof ik een slag van een hamer heb opgevangen. Ik had het echt niet verwacht dat ze na 2 maanden al konden zien dat het slecht evolueert. Iedereen zegt me dat dat allemaal wel zal meevallen en het goed is dat ze er zo vroeg bijzijn etc etc... Maar daar heb ik nu echt geen boodschap aan! Mijn klein lief babietje heeft iets aan zijn hartje en ik ben er gewoon kapot van.
neske

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 06, 2008 8:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het zo erg voor jullie! Ik weet dat ik niks kan bedenken om je beter te laten voelen, maar je weet dat je hier altijd terechtkan. Veel sterkte in elk geval!
Dikke kus

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 06, 2008 8:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Da's minder nieuws. Is inderdaad niet leuk te horen dat Lukas iets aan het hartje heeft, maar trek je op aan het positieve. Ze zijn er vroeg bij, en Lukas kan geholpen worden, het zou slechter zijn, als ze hem niet konden helpen. hij komt er wel door . We duimen mee voor een goed vervolg.

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 06, 2008 8:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Oei Kaya, dat is niet zo best.
Gelukkig zijn er nog een heleboel andere leuke sporten die je kan doen buiten lopen, fietsen en voetballen niet?
En misschien valt het al bij al nog mee en moet hij idd pas over pakweg 50 jaar aan zijn hart geopereerd worden. Positief blijven denken!
Veel sterkte!
lina

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 06, 2008 9:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

oh kaya, ik vind het zo spijtig dit te lezen. Ik kan me voorstellen dat je er niet goed van bent. Een hele dikke knuffel voor jou en je kleine schat.
Ook al zal dit een beperking voor hem zijn in wat hij fysiek mag doen, ik geloof echt dat dit geen beperking zal zijn voor een gelukkig leven voor hem en ik hoop dat die gedachte je troost kan bieden.
veel groetjes
lina
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
iris

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 06, 2008 9:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is zeker geen leuk nieuws!! Veel sterkte en meer kan ik er niet op zeggen, want ik zou ook wat in de put zitten.
Hou jullie goed!!!
groetjes
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 06, 2008 9:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

das inderdaad minder nieuws , moet zeker een slag in je gezicht geweest zijn . Veel sterkte.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: