| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ja iedereen heeft wel eens van die stoten voor en je kan jezelf dan zo vervloeken ...
Hopelijk is het snel genezen !
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1647 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 8:59 pm Onderwerp: |
|
|
ze heeft er al geen last meer van, maar ik hoop dat zowel Tess als de mama haar les heeft geleerd! Ik laat ze niet meer naast het vuur staan zenne!!!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 582 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 9:14 pm Onderwerp: |
|
|
Een ongeluk zit in een klein hoekje...
Een huis zit vol plekjes waar een ongeval kan gebeuren.
Hier valt er om de zoveel tijd wel iemand van de trap, op de salontafel, een vinger tussen de deur,...
Elke keer denk ik dan van dit zal nu niet meer gebeuren, ik hou ze extra in het oog, en het gebeurt toch telkens weer...
We zouden wel ogen op onze rug moeten hebben...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3962 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 10:03 pm Onderwerp: |
|
|
ongelukjes horen erbij, dat moet je denk ik als ouder incalculeren. Maar alles wat brandwonden betreft, kan natuurlijk ernstige gevolgen hebben, vandaar dat ik daar echt maniakaal in ben (enfin, hopelijk blijft dat lukken... Pieter is duidelijk niet zo een goede luisteraar als Line en Lennart ). Nu ja, van licht verbrande vingertjes genees je snel, en zo kan het maar een les geweest zijn hé.
Maar ik vermoed dat spoed ons nog wel eens zal zien komen met een wonde die genaaid moet ofzo... ach, en zolang het niet midden in hun gezicht een gigantische snee is...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1647 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 12, 2007 7:04 am Onderwerp: |
|
|
ik heb al eens bij de dokter van wacht gestaan met Tess hoor! Bloedende neus en lip van te vallen. Op zich niks ergs, maar om zeker te zijn ga je langs hé. Ze had een gekneusde neus.
Kaat heeft al eens een kopje koffie over zich heen getrokken (gelukkig niet te warm meer) door aan een tafelkleed te trekken (denken we- ze was zo snel, het kopje stond op het midden van een grote tafel!) en Tess heeft ook al eens van de koffie willen proeven en ze pakte in de tas!
Weet je, ik ben ook zo'n freaky mens als het op brandwonden aankomt, want dit zijn dingen die ik me niet zou vergeven. Het ongevalletje nu ook, ik ben er eigenlijk nog steeds niet goed van, wetende dat ik dit had kunnen vermijden!!
Maar zoals Gyt ook al schreef, ik sta met 1 van hen ook nog wel eens op spoed hoor! de halve jongens dat ze soms zijn, duwen trekken, lopen, tuimelen en vallen!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 403 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 12, 2007 7:19 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb de spoed gelukkig kunnen vermijden, maar hoeveel keer Tante E haar neus bezeerd heeft kan ik niet meer zeggen.
Het leek wel of er van alles op moest vallen of tegen vliegen.
Misschien daardoor dat ze toen ze 18 was een neuscorrectietje heeft moeten laten doen. (neusbeen recht zetten)
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2840 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 12, 2007 9:17 am Onderwerp: |
|
|
Jessie je hoeft jezelf niets te verwijten he, ongelukjes gebeuren spijtig genoeg wel is en we weten als geen ander hoe kleine kindjes zijn he.
Als we alles op voorhand zouden weten dan zou er niets meer gebeuren maar dit is niet he Wees blij dat het goed is afgelopen en probeer het te vergeten ook al zal het moeilijk zijn. Hier nog niet op spoed gezeten maar wel veel blauwe plekken en grote bulten op hun hoofdjes gehad. Kinderen zijn onvoorspelbaar!!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|