| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 7:29 pm Onderwerp: |
|
|
Hier geen probleem om op de bus te gaan.Neem zelfs heel vaak de tram of bus.De middelste deur nemen en dan ga ik op de plaats voor rolstoelen staan.Zo sta ik niet in de weg en kunnen de mensen nog vlotjes door.
Over die reacties op straat : Ik word er GEK van! Hangt ook van m'n humeur hoor.Maar hier dus ook heel vaak : "Is het een tweeling?", "Zijn het jongens of meisjes?"(terwijl ze dan beide een roze jas en muts aan hebben) of "Veel werk zeker he meiske?"
Meestal antwoord ik heel sarcastisch : "Neen het is geen tweeling,ze schelen 2 maanden!" Eén keer geloofde iemand dat echt
Of op de vraag of het jongens of meisjes zijn zeg ik : "Ja 2 jongens maar we hadden graag 2 meisjes vandaar het roze"
Soms negeer ik de blikken van de mensen want heb zo de indruk dat dat om reactie vragen is.
Pas op,ik ben wel trots op m'n meisjes maar soms wil ik gewoon rustig gaan wandelen en niet 10 keer dezelfde uitleg te geven.
Moet je de aandacht eens voorstellen wanneer ik met Twinneke en haar meisjes ga wandelen.Een keer vroeg iemand ons of het een 4ling was .

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 8:31 pm Onderwerp: |
|
|
Allemaal heel herkenbare verhalen en ik haatte het ook en vooral de vraag in de delhaize, amai madam, veel werk zeker en al hun andere vragen, JA VEEL WERK DUS LAAT MIJ VERDER WINKELEN SEBIET MOETEN ZE WEER ETEN !!!
En idd in het midden opstappen, maar als er dan al een buggy staat, probeer er dan maar eens op te geraken met je dubbele buggy.
En Muze, je hebt gewoon gelijk, soms valt het mee maar over het algemeen vind ik de sfeer in Gent ook vele gemoedelijker.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1090 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
| Kristel schreef: | Allemaal heel herkenbare verhalen en ik haatte het ook en vooral de vraag in de delhaize, amai madam, veel werk zeker en al hun andere vragen, JA VEEL WERK DUS LAAT MIJ VERDER WINKELEN SEBIET MOETEN ZE WEER ETEN !!!
En idd in het midden opstappen, maar als er dan al een buggy staat, probeer er dan maar eens op te geraken met je dubbele buggy.
En Muze, je hebt gewoon gelijk, soms valt het mee maar over het algemeen vind ik de sfeer in Gent ook vele gemoedelijker. | De winkels zijn soms het ergst omdat ze dan voor je kar komen staan en zich beginnen moeien. Hoeveel dat we gehoord hebben: zijn het er twee? Soms hebben we echt zin om te zeggen: neen 't zijn er drie maar d'er ligt nog één thuis alleen.
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 9:07 pm Onderwerp: |
|
|
Als Roxanne en ik op straat lopen met de buggy en er is weer iemand serieus aan het staren roept zij kei luid "BOE"! Dan moet je die mensen hun gezicht zien...
Het hangt er idd. van af of je goedgezind bent of niet, de ene dag kan je er beter tegen dan de andere.
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 10:01 pm Onderwerp: |
|
|
| chokotoff schreef: | We hebben dit nog nooit geprobeerd en eerlijk gezegd, zie ik dit ook niet direct zitten. We zijn al een attractie op zich en als het dan nog sukkelen wordt op zo'n bus, is het helemaal feest. Zit momenteel wat in de fase dat ik me erger aan de mensen die altijd naar ons gapen (eigenlijk heb ik dat al 8 maanden lang ) dat ik mezelf dit wil besparen. Aan de andere kant als je niet anders kan, is het waarschijnlijk een beproeving. Daarom Sandrita, chapeau dat jij met vijf kinderen op de bus naar de meeting bent gekomen. Ik zou dat niet direct zien zitten, maar waar een wil is, is een weg. |
dank u chocotoff maar ik ben dat gewoon zoals je zegt als je niet anders kan dan moet het maar
en ken da gevoel van een atractie te zijn zeker als ik alleen met de kids op stap ben alle vijf dan he dan zie je de mensen gapen en fluisteren tegen elkaar
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knorrie78

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 9:46 am Onderwerp: |
|
|
Ik moet zeggen dat ik er af en toe ook wel om kan lachen hoor. Mensen steken bijvoorbeeld expres voor mij de straat over zodat ze even een glimp van onze meiden op kunnen vangen. En dat mensen gewoon zo dom kunnen zijn dat ze niet weten dat roze en paars toch voornamelijk door meisjes gedragen wordt. Wat ik ook vaak hoor is dat mensen zelf ook altijd zo graag een tweeling hadden willen hebben, dat het zo ontzettend leuk is. Ik wilde zelf als klein meisje ook graag een tweeling krijgen en t liefst ook nog 1-eiig, maar ja dat veranderde wel toen ons eerste kind geboren werd en de slapeloze nachten begonnen. Toen was ik blij dat het er maar eentje was.
Over mijn busprobleem, mijn man kan zich ook niet herinneren of er nu wel of niet een stang tussen de achter ingang zat. Misschien dan toch maar in de parkeergarage parkeren, dan maar wat duurder.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 582 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 10:28 am Onderwerp: |
|
|
Ik liep zo eens héél gefrustreerd rond in een winkelcomplex toen iemand zei tegen mij "het zijn er twee!" en ik vliegensvlug antwoorde "wat kan jij goed tellen!" Toen ik die dame nog een paar keer terug tegenkwam schaamde ik mij dat ik zo'n opmerking had gegeven maar op dat moment zat het mij zo hoog dat ik niet nergens door kon en al die starende blikken...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|