Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Huilende kinderen

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Opvoeding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jessie

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Dec 30, 2006 2:59 pm    Onderwerp: Huilende kinderen Reageren met citaat

Nu zit ik al maanden met een probleem wanneer ik Kaat en Tess ga halen bij de onthaalmoeder, bij hun mémé en nu bij de creche.
Ze zien mij nog maar verschijnen en zetten het op een huilen! Ze komen aan mijn broek hangen, en laten zich hangen als ik ze niet onmiddelijk oppak. 't ja zo alleen de 2 kinderen halen is niet altijd zo evident en in deze omstandigheden enorm moeilijk.
Ze hebben dat al altijd gedaan en het lijkt echt niet te beteren. Ik ben dan ook stikjaloers op die mama's en papa's die hun kindjes al lachend aan de hand of op de arm mee naar huis nemen.
Mij lijkt dat niet te lukken.

Ligt het aan het feit dat ze zo huilen met de gedachte "nu laat je ons niet opnieuw achter"... ik weet het niet, maar fijn voor mij is het niet, want zelfs hun jasje aandoen is een worsteling!!

weet er iemand raad mee? of gaat het gewoon terug over??
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Dec 30, 2006 6:46 pm    Onderwerp: RE: Huilende kinderen Reageren met citaat

is het enkel bij het ophalen jessie? Onze jongens hebben dat ook lang gedaan hoor, en zelfs nu nog, als ze me zien staan, en één van hen is al in de hal en de ander nog in de speelruimte, durft die al eens te wenen. Maar zodra ze in de hal komen is het gedaan. Ik zet wel altijd Lennart eerst in de auto, omdat Pieter de gemakkelijkste is wat zo'n dingen betreft, en die blijft geduldig wachten. Maar de tijd van de grote huilconcerten bij het ophalen, is sinds een maand of twee toch wel gedaan. Maar ja, je kids hebben ook heel wat veranderingen betreffende opvang gehad de laatste maand hé? Misschien daarom dat het bij jullie iets langer duurt?
Intussen gebeurt het wel meer en meer dat Yoke roept dat mama er is, maar dat ze alletwee rustig doorspelen en niet omkijken. Da's dan ook weer niet leuk... Sad
Jessie

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Dec 31, 2006 2:39 pm    Onderwerp: RE: Huilende kinderen Reageren met citaat

het is enkel bij het ophalen, en ze doen het al sinds ik terug aan de slag ben. Nu ze stappen is het zelfs moeilijker want dan hangt er eentje aan mijn broek terwijl ik de ander haar jasje moet aandoen!
gelukkig heb ik wel hulp aan de opvoedsters in de creche, er is er steeds eentje dat even meeloopt naar buiten om me te helpen ze in de auto te zetten. Het huilen stopt pas als ik begin te rijden!
Eerlijk: op die momenten zou ik door de grond zakken van wioede! ok de kinderen kunnen er niks aan doen, maar ze helpen de mama ook niet vooruit!
Kristel

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Dec 31, 2006 3:05 pm    Onderwerp: RE: Huilende kinderen Reageren met citaat

Ja Jessie dat hebben die van ons een ook een tijd gedaan, ik denk gewoon dat ze moe zijn dan, want ze doen zoveel indrukken op tijdens de dag in de creche. En bij de mama voelen ze zich veilig en die moeten het dan dikwijls verduren, daar kunnen ze hun gevoelens volledig uiten. Het gaat wel eens beter gaan hoor als ze wat minder snel moe zijn.
Als ik de kids bij ons mama afhaal zijn ze meestal aan het eten en dan kunnen ze ineens niet meer en beginnen ze te zagen en te wenen dat ze moe zijn en vragen om te scheppen want ze zijn moe, als ik weg blijf eten ze altijd goed maar als ik er ben blijft meer dan de helft liggen ...
Mss dat je aan de creche kan vragen om hun jasjes tegen een bepaald uur aan te doen?
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
muis

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Dec 31, 2006 10:36 pm    Onderwerp: RE: Huilende kinderen Reageren met citaat

hum bij het afhalen hebben we geen problemen wel bij het brengen en het is nog steeds niet over doet wel pijn he,maar de pleegmama zegt dat het niet zo lang duurt als we weg zijn,zou ook liever hebben dat ik 2 lachende kindjes kan afzetten,zal wel beteren hoop ik,duurt nogtans bijna 1 jaar dat ze dat doen en ze zijn nog steeds bij dezelfde pleegmoeder,Sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jan 01, 2007 8:00 pm    Onderwerp: RE: Huilende kinderen Reageren met citaat

ik prijs mezelf dus gelukkig dat de onze niet meer wenen... alhoewel, eerst eens afwachten hoe het gaat woensdag, want dit was de eerste vakantie van de creche voor de jongens.
Jessie

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 3:26 pm    Onderwerp: RE: Huilende kinderen Reageren met citaat

ik ben benieuwd voor straks.
Kristel: in de vreche leggen ze ze soms in hun bedje na hun fruitpap omdat ze merken dat ze zo moe zijn. Of het dan aan slaap ligt weet ik niet, ik hou nog even vol!!! Moet nu wel zeggen, als ik thuiskom en zij zijn al thuis dan doen ze het ook!
Het lijken echte mama's kindjes te zijn! terwijl ik het zo niet wou!
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Opvoeding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8

Ga naar: