| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
Ach, wie weet...zijn er momenteel nog niet uit. Vraag me vooral af of dat derde kindje zich dan niet uitgesloten gaan voelen...en ja, ook of ik drie kinderen wel aan kan...als ik dat aan kevin vraag zegt hij:' ja, maar dan kan ik jou niet meer aan'!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3962 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 8:59 pm Onderwerp: |
|
|
hij zal schrik hebben van met vier vrouwen in huis te eindigen...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1647 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 9:06 pm Onderwerp: |
|
|
twinneke, ik ken jullie dilemma hoor, wij twijfelen nog steeds en met dezelfde redenen.
En om een tipje van de sluier te lichten, het heeft te maken met een nieuwe uitdaging die ik wil aangaan. maar kan er nu nog niet veel over zeggen.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3962 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 9:19 pm Onderwerp: |
|
|
ik weet het!!! Jessie doet haar auto weg en gaat met Kathleen mee de marathon lopen. Elke dag op en af naar Brussel!!!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 8:38 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook wel schrik dat het terug een tweeling zou zijn...zo'n risicozwangerschap zou ik niet meer zien zitten met twee die al rondlopen...
Kevin en ik hebben toen we in India enkele weeshuizen bezochten, altijd gezegd dat we misschien wel een kindje willen adopteren. Vrienden van ons hebben sinds april een meisje uit Ethiopië geadopteerd. En dat is super goed meegevallen. En ik zou het voor ons kids ook interessant vinden, een multicultureel gezin. Ach, wie weet...we moeten eerst alles eens goed op een rijtje zetten als de tijd er rijp voor is...
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
luna2005kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 1:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ah, mijn ventje zit ook met 4 vrouwen op zijn dak en dat valt toch nog goed mee vindt hij. Misschien dat het voor hem wat lastiger wordt als ze in de puberteit komen maar daar liggen we nu nog niet van wakker hoor
_________________ Fiere mama van Luna, Lotte en Lieke
It's double the trouble, twice the fun
Having two babies instead of one! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 6:06 pm Onderwerp: |
|
|
ik daarintegen zit hier met 4 mannen in huis! Vind het zo leuker dan met 4 meiden, maar ik ben dan mss ook een halve jongen....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|