| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 11:26 am Onderwerp: |
|
|
t is niet omdat die er stevig uit ziet, dat hij ook stevig is he! alles hangt af van kreukelzones, verstevigde zones,... Hoe reageert de stuurkolom op een frontale aanrijding (schuift die door in de "cockpit bij een aanrijding of niet?) en daarnaast zijn er ook een heleboel andere veilighdeidsaspecten die niet meteen meetbaar zijn in de crashtests, maar die ook van belang zijn... ik denk hierbij aan esp, abs, airbags (bv ook zijdelingse),...
Bij de aanschaf van mijn eerste auto, zijn dat de zaken geweest waar mijn vriend mee inzat. Hij vond (en vindt dat nog steeds) dat zo belangrijk, dat hij me er bijna gek mee maakte Hij zei dat hij het zichzelf niet zou vergeven moest ik iets tegenkomen met de wagen, en dat dat had kunnen voorkomen worden of minder ernstig geweest zijn met een andere wagen.
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 11:28 am Onderwerp: |
|
|
| tante kat schreef: | t is niet omdat die er stevig uit ziet, dat hij ook stevig is he! alles hangt af van kreukelzones, verstevigde zones,... Hoe reageert de stuurkolom op een frontale aanrijding (schuift die door in de "cockpit bij een aanrijding of niet?) en daarnaast zijn er ook een heleboel andere veilighdeidsaspecten die niet meteen meetbaar zijn in de crashtests, maar die ook van belang zijn... ik denk hierbij aan esp, abs, airbags (bv ook zijdelingse),...
Bij de aanschaf van mijn eerste auto, zijn dat de zaken geweest waar mijn vriend mee inzat. Hij vond (en vindt dat nog steeds) dat zo belangrijk, dat hij me er bijna gek mee maakte Hij zei dat hij het zichzelf niet zou vergeven moest ik iets tegenkomen met de wagen, en dat dat had kunnen voorkomen worden of minder ernstig geweest zijn met een andere wagen. |
mja,is moeilijk als ge dr niks over terugvindt hé!Onze huidige wagen is ne volvo V40 en die komt er goe uit uit de test!
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2840 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 11:28 am Onderwerp: |
|
|
Mooie auto dat wel.
Wij zijn nog steeds zeer content van onze Seat Alhambra natuurlijk wel een monovolume maar zeer leuk om mee te rijden. Enkel als de zetels twee per twee staan heb je in de koffer niet veel plaats. Zetels stonden eerst altijd drie naast elkaar en dan nog één vanachter en dan kon er wel wat in de koffer. Maar nu de kids wat groter zijn wilde sarah ook mee vanachter zitten en hebben we daar minder ruimte.
We waren naar het autosalon geweest om is te gaan zien, niet om nu te kopen maar gewoon even gaan dromen en daar hebben we wel wat gezien. Mijn ventje weet beter welke autos goed waren want ik ben daar niet zo gekend in.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 11:32 am Onderwerp: |
|
|
wij zijn ier eigenlijk deftig aant twijfelen tss
-SSang yong rexton
-saab9-3
-audiA4 break
Fayne (02/06/2004)
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1090 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 10:19 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben een Renault Mégane Grandtour, ook een break dus en daar kunnen 3 autostoeltjes in. Ttz, we hebben dat nog niet letterlijk getest, maar als de maxi cosi's er in zitten, kan er nog een oma tussen!
(Er zijn 3 driepuntgordels)
Hij is veilig, zuinig, best mooi... ik vind het een leuke auto om mee te rijden.
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 1:41 am Onderwerp: |
|
|
| lutg schreef: | Wij hebben een Renault Mégane Grandtour, ook een break dus en daar kunnen 3 autostoeltjes in. Ttz, we hebben dat nog niet letterlijk getest, maar als de maxi cosi's er in zitten, kan er nog een oma tussen!
(Er zijn 3 driepuntgordels)
Hij is veilig, zuinig, best mooi... ik vind het een leuke auto om mee te rijden. |
ewel,ik ga deze avond ne megane grandtour ga bekijken!!!!word vervolg
Fayne (02/06/2004)
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|