| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 2:13 am Onderwerp: |
|
|
| jakke schreef: | dat het pijn doet om je kinderen naar daar te sturen is normaal, en dat je boos word door die handelingen van hem(kusjes gooien) ik zou ook heel boos worden, maar je kids zijn al ouder en zien ook alles wat er gebeurt en ja dan is het voor hun moeilijk om de papa te vergeven en dan op bezoek gaan bij hem is iets dat ze willen uitstellen of liever ni willen doen gewoon omdat ze bang hebben dat als ze dan daarzijn ze helemaal geen aandacht krijgen en hij nog altijd doorgaat met zijn aandacht op madam te zetten. als er twee of die willen gaan zou ik hun gewoon laten gaan en misschien draait de rest wel bij.
tja en voor hem terug te nemen als die tijd zou komen kan alleen jij beslissen maar je moet wel weten eens gebroken het moeilijk kan gelijmd worden en wat moeten de kids dan ni verwerken,allé this maar dat je dan goed nadenk ALS het gebeurt . |
Ja ik doe niets anders daar op na te denken, ik weet heel diep in mijn hart dat het nooit hetzelfde zal worden als de gelukkige 18 jaar dat we samen waren.. Hij heeft mijn vertrouwen geschonden en hij heeft mij ontzettend veel pijn gedaan, ik denk dat ik mij er echt moet over heen zetten. Ook al ligt mijn hart nu nog bij hem, ondanks alle pijn dat ik nu voel.
Hopelijk komt er snel een oplossing, de beste oplossing voor de kinderen, dat is alles wat ik wil, want op dit moment beginnen ze er echt wel onder te lijden. Dat is het laatste dat ik wil.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 6:37 am Onderwerp: |
|
|
Een hele moeilijke situatie! Zowel voor jou als voor de kinderen.
Of je man effectief terugkomt, dat kan wellicht niemand voorspellen. Bereid je misschien best op het ergste voor. Als hij dan nog terugkomt, dan sta je sterker en neem je hem niet zomaar terug, maar kan je je voorwaarden stellen. En als hij niet terugkomt, dan ben je daar toch al wat beter op voorbereid.
Niemand kan je echt helpen in deze situatie. Ik hoop alleen dat je hier aan ons wat steun vindt en dat er snel duidelijkheid komt (komt hij terug of niet?), zodat jullie terug in een stabiele situatie zitten en niet meer in deze onzekerheid.
|
 |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 1:07 pm Onderwerp: |
|
|
| katreseke schreef: | Een hele moeilijke situatie! Zowel voor jou als voor de kinderen.
Of je man effectief terugkomt, dat kan wellicht niemand voorspellen. Bereid je misschien best op het ergste voor. Als hij dan nog terugkomt, dan sta je sterker en neem je hem niet zomaar terug, maar kan je je voorwaarden stellen. En als hij niet terugkomt, dan ben je daar toch al wat beter op voorbereid.
Niemand kan je echt helpen in deze situatie. Ik hoop alleen dat je hier aan ons wat steun vindt en dat er snel duidelijkheid komt (komt hij terug of niet?), zodat jullie terug in een stabiele situatie zitten en niet meer in deze onzekerheid. |
Ik bereid er mij zeker op voor dat hij nooit zal terugkomen, want dat gevoel heb ik nu wel diep in mijn hart. Heb zoiets van, dit kan niet meer goed komen, zoveel pijn dat hij mij heeft aangedaan.
Natuurlijk vind ik hier steun aan jullie.
Maar ik wil ook een steun voor jullie zijn, dus als jullie vragen hebben ivm de kinderen dan hoop ik dat ik ook kan helpen of raad kan geven.
Ik ben gelukkig nu wel uit de kleine kinderen. Toen ze nog heel klein waren zei ik altijd als we geen sterk huwelijk hadden konden we dit niet redden. En kijk nu eens waar ik sta?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 4:33 pm Onderwerp: |
|
|
Sterk je eraan dat je een goed huwelijk gehad hebt en aan het feit dat hij echt wel zijn kids nog wil zien (is niet altijd het geval hoor). En vooral : draag zorg voor jezelf en kom op voor jezelf . Een gelukkige mama is beter dan een miserabele mama en hoeveel verdriet je nu ook hebt , er komt nog een periode van blinde woede en ook nog eentje van gelatenheid , dit zijn fases waar je doorheen gaat als je iemand verliest waar je van houdt en dit is niet alleen bij sterfgevallen zo maar ook bij scheidingen, veel mensen vergeten dat omdat de ander nog leeft maar het blijft een rouwproces waar ook je kinderen doorheen moeten.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|