| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 20, 2008 12:24 pm Onderwerp: Klein leeftijdsverschil tussen de twins en nummer 3? |
|
|
Wij zouden graag aan nummertje 3 beginnen.Dat betekend dus dat er geen heel groot leeftijdsverschil zal zitten tussen de meisjes (10mnd)en ons 3de(en 4de ).
Iemand ervaring met een 3de snel na elkaar? Ik hoor graag jullie ervaring!

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3962 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 20, 2008 2:43 pm Onderwerp: |
|
|
bij ons was het omgekeerd, maar wij zijn herbegonnen toen Line een dik half jaartje was (dus een gewenst verschil van 16 à 17 maanden - ik wou ook wel eens zwangerschapsverlof in de zomer!). Jammer genoeg waren er bij de jongens heel wat meer pogingen (KI) nodig, zodat er uiteindelijk toch een verschil van 25 maanden tussen zit. Voor ons is dat prima gegaan, al had het wat ons betreft dus best iets minder mogen zijn.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 20, 2008 7:36 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben terug zwanger geworden toen de tweeling 8 maand was. Als het kindje op de geplande datum komt (7 feb.), is de tweeling dan net 17 maand. Nog net geen anderhalf jaar tussen de kindjes dus. Ik kan er nu dus nog niet veel over zeggen, maar vraag het mij in een paar maand misschien nog eens
In ieder geval vind ik de eenlingzwangerschap nu zwaarder dan die van de tweeling omdat ik de hele tijd 2 kindjes moet optillen (ben huismoeder en zorg dus 100 % zelf voor de kindjes dag en nacht) . Het zijn dan ook nog eens 2 struise kindjes (iets meer dan 11 en 12 kg) die te lui zijn om te leren lopen. Dagelijks meermaals in en uit het bed tillen, in en uit de hoge stoel, op en af de verzorgingstafel, ze willen dikwijls gepakt worden, optillen om met de lift naar beneden te gaan, in en uit de buggy tillen, ... Het wordt nu naar het einde van de zwangerschap toe toch erg zwaar. Maar moeilijk gaat ook natuurlijk en je went eraan.
Het begin zal wel zwaar zijn met 3 kindjes jonger dan anderhalf, maar het heeft als voordeel dat wij niet overdreven lang in de pampers zitten en dat de kindjes nog wat samen opgroeien i.p.v. een tweeling en dan eentje dat altijd alleen is. Mijn man is van een tweeling en zijn oudere zus is 4 jaar ouder. Zowel hij als zijn zussen vonden dat de ene oudere zus altijd een enig kind gebleven is door het leeftijdsverschil.
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2840 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 20, 2008 8:03 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben bevallen van de twee jongens als mijn dochtertje 21 maanden was. In het begin was het zwaar omdat ze ook heel aktief was en ook met haar niertjes sukkelde. Ook die drie weken toen ze op neonatologie waren was zwaar omdat ik me telkens naar het ziekenhuis moest begeven en dit twee maal per dag. We hebben wel veel hulp gehad (nu nog) van ouders en schoonouders. Bij ons was het dus echt nummer 3 én 4
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 20, 2008 8:08 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons kwam de tweeling het laatst, we hadden al 2 kids en na lang twijfelen (10 jaar) zijn we er terug aan begonnen.
Een aanrader!!
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 20, 2008 10:15 pm Onderwerp: |
|
|
rani was 18 maand toen de jongens werden geboren
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 21, 2008 10:49 am Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat het moeilijker is als je al 1tje hebt en en dan 2 ineens bij krijgt?!? Alle ja dat denk ik toch he.
Mijn meisjes zullen minstens 19 maanden zijn als het 3de zich aanmeld.
Het is(bij mijn weten) nog niet zo ver dus.

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|