| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Melandune

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 11:07 am Onderwerp: kraamgeld |
|
|
Voor de geboorte van onze jongens hebben we maar één premie uitbetaald gekregen, hoewel de gyn duidelijk opgeschreven had dat het een tweeling was (hebben er hier wel meerderen aan de hand gehad als ik me niet vergis). Maar we vonden dat niet zo erg, we dachten "dan hebben we het achteraf nog" (vooral ik vond dat wel een geruststellende gedachte).. Maar nu is het achteraf en we hebben nog steeds niets gehoord daarover.. Het kindergeld is automatisch aangepast, maar moet ik nu een nieuwe aanvraag doen voor de tweede geboortepremie?
_________________ mama van 1 dochter en 3 zonen.. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 11:45 am Onderwerp: |
|
|
Ik zou er toch eens voor bellen hoor. Er zijn er hier idd nog die dat hebben voorgehad. Je hebt er tenslotte recht op hé
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3962 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 12:30 pm Onderwerp: |
|
|
ik zou zeker ook bellen.. het gaat tenslotte toch om een flinke som geld hé!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 605 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 12:37 pm Onderwerp: |
|
|
Ja hoor! Zeker zelf initiatief nemen, want voor je het weet blijkt het dan opeens te laat te zijn of zo... Ik ken dat, die truuken!
Toen ik naar mijn sociaal bureau belde (wij zijn zelfstandig, dus de regeling is iets anders) voor info ivm de dienstencheques die we gratis krijgen, hoorde ik daar opeens dat we die cheques moesten aanvragen vóór de kindjes 6 weken oud zijn of dat we er anders geen recht meer zouden op hebben... Dat staat dus echt in geen enkele folder of boek of whatever dat ik daar al over gelezen heb hé (en geloof me, ik heb hier folders genoeg daarover)! Gelukkig dat ik dus gebeld had of ik kon mijn dienstencheques op mijn buik schrijven
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Annemarie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 1:19 pm Onderwerp: |
|
|
Zeker voor bellen! Wij hadden dus ook maar voor 1 kindje gekregen, is direct rechtgezet nadat ik contact met hen had opgenomen. Ze kunnen maar proberen zeker???
_________________ Mama van Lotte en Lore (02/11/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 1:19 pm Onderwerp: |
|
|
zeker bellen en zeggen da je die nog altijd nie gehad hebt
zeker doen hoor want die denken mischien die vragen der nie achter wij moeten het nie zeggen he
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 2:36 pm Onderwerp: |
|
|
idd direct bellen want ze zijn daar goed in alles op de lange baan schuiven...
wij zijn beginnen aanvragen toen ik 7 mand zwanger was en t heeft geduurd tot de kids 2 maand waren tegen da alles inorde was..( vriend is zelfstandig, ikke nie en zijn 4 maand vant kastje naarde muur gestuurd..)
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|