| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mo-tanja

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 8:39 am Onderwerp: kraamgeld???? |
|
|
ze hebben me een brief gestuurd voor 1/07/08 om mee te delen dat we 2 maanden voor de vermoedelijke bevallingsdatum het kraamgeld mochten verwachten,dus ikke bellen op 01/07 daar zei een vrouw me "ja is vandaag buiten gegaan dus zal zeker eind van de week op u rekening staan" vrijdag nog steeds niks ik bel terug,"ja madam dat gaat zeker maandag buiten want er zijn problemen met een nieuw computersysteem dus zal voor 11/07 zonder pardon op u rekening staan.
vrijdag nog steeds niks????
ik belde vanmorgend (14/07/) terug en wat blijkt problemen nog steeds niet opgelost, kraamgeld nog steeds niet buiten en de kinderbijslag van men dochter die ik normaal op 08ste van de maand krijg hebben ze bij de premie gevoegd dus die hebben we ook niet
van zulke dingen word ik echt nerveus hoor, kmoet waarschijnlijk bevallen deze week of ten laatste volgende week en wou men premie gebruiken om in de solden de laatste dingetjes te kopen
ik hoop toch dat ik het nog heb voor het einde van de maand heeft er nog iemand de premie veel later gekregen?
kusjes tanja
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 10:29 am Onderwerp: |
|
|
Wij hebben geen problemen gehad met 't kraamgeld, was er vrij snel na de aanvraag (en ook correct). Het is wel balen als je erop moet wachten hé, want je kan het inderdaad goed gebruiken nu! Hou je nog sterk hé, 't komt wel goed.
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1177 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 11:15 am Onderwerp: |
|
|
ik zou nog eens terugbellen en toch aandringen, leg dat gewoon uit. Het is jouw probleem niet maar je zit er natuurlijk mee. Bij ons stond het er netjes op (wel verkeerd, maar dat was snel opgelost).
|
 |
|