| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 30, 2008 8:46 pm Onderwerp: |
|
|
Same here : ik was zooooo blij dat ze eens met twee tegelijk sliepen, dat ik ze écht niet wilde wakker maken...
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
p&m

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 03, 2008 10:32 pm Onderwerp: |
|
|
Tot 2 weken geleden sliepen ze regelmatig 4 en soms al eens 5 uur tijdens de nacht. Volgens de kinderarts mocht er max 5 uur tussen 2 voedingen zitten. Ik vond dat al heel goed maar als ik nu lees hoe de meeste hier de nacht doorslapen dan lopen wij toch wat achter op schema. Bovendien hebben ze beide gedurende een week slecht gegeten en veel voeding teruggegeven (braken,krampen) . Er zat dan maar max 2 uur tussen de flesjes en ze dronken telkens 10 tot 60 ml ipv 135 ml. Zeer vermoeiend ! Sinds een week ben ik nu aan het proberen om ze maar om de 3 uur een flesje of bv te geven en het begint stilletjes aan te lukken , zelfs al 1 nacht van 4 uur gehad. Tijdens de nacht wacht ik tot er een wakker wordt, de andere maak ik dan wakker. Het is de bedoeling dat de nachtvoeding zou wegvallen maar dat lukt nog niet. Daardoor staan ze nu wel weer op 7 voedingen terwijl ze neo verlieten met 6 voedingen. Ik weet dat het nog niet loopt zoals het zou moeten maat het verbetert toch stilletjes aan dus ik denk dan het komt wel goed ... ze komen nog steeds goed bij in gewicht.
Anderzijds , als ik hen vergelijk met de tweeling van bv Anjake die bijna even oud is, dan is het verschil in voedingspatroon wel heel groot.
Slapen de meeste al 7 uur of meer op de leeftijd van 2.5 maanden ?
Maak me toch wat zorgen en zou natuurlijk ook dolgraag zelf kunnen doorslapen.
_________________ mama van Pavel en Manoe (25/04/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anjake

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 4:53 pm Onderwerp: |
|
|
Ben gisteren naar kind & gezin geweest.
Heb ze verteld dat ze op 6 voedingen staan.( ze krijgen beiden 135ml)
en dat ik ze s' nachts laat slapen.
En ze maakten daar geen problemen over.
Ze zitten goed op hun gewicht.
Enya 4.650 kg en Leyla 5 kg.
Gisteren zijn ze rond 21.00 uur gaan slapen en zijn ze wakker geworden rond 6.00 uur.( ze hebben wel inentingen gekregen)
Meestal worden ze wakker rond 3.00 uur
Ik geef ze eten als ze honger krijgen.
Als natuurlijk de ene eten wilt hebben,maak ik de andere ook wakker.
De laatste voeding van 19.30 probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen en dat begint te lukken.
_________________ Anja,mama van Enya & Leyla °30/04/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anjake

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 8:22 am Onderwerp: |
|
|
Sorry,ze staan op 5 voedingen.
_________________ Anja,mama van Enya & Leyla °30/04/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|