| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2838 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 7:50 pm Onderwerp: |
|
|
jessie die riempjes waren bij ons niet enkel voor in en uit de auto, ik weet dat sommige mensen het niet goed vinden maar bij mij hebben ze hun dienst goed bewezen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 8:33 pm Onderwerp: |
|
|
sunny,
ik keur het allezins WEL goed hoor! Met zo'n twee ondernemertjes kun je niet voorzichtig genoeg zijn!! En ik heb ze in die periode ook een paar keer gezien: en wie het niet wil geloven: ik kan je verzekeren dat ze gewoon de andere kant opliepen, van waar je wou (ik herinner me nog op het strand in oostende, ben ik er ook een paar keer om gelopen...)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 577 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 9:01 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben ook zo'n riempjes voor aan de pols gebruikt hoor.
Die van ons liepen en lopen steeds elk een andere kant uit.
Wij nemen ze soms nog eens mee als we een uitstap maken voor ingeval van...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 9:19 pm Onderwerp: |
|
|
beter zo dan dat ze onder een auto lopen dat wil alleen zeggen dat je veel om hun geeft punt aan de lijn
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3937 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
zelfs Line heeft zo'n riempje... toen ze nog naar de creche ging en ik haar ging halen met de tweeling in de buggy, moest ik langs de straat lopen tijdens spitsuur. Zij was toen net in haar 'terrible two's' dus dat riempje werd telkens aangedaan hoor...
Bij de jongens heb ik het nog niet mee naar buiten genomen, maar da's ook omdat ze meestal in de buggy zitten hé, en als ze daar uit klimmen als het niet uitkomt, gesp ik ze daarin vast... Hier hangen hun riempjes in de trip trap...
Zeg Jessie, Kaat en Tess zijn toch maar fijntjes, kunnen die niet tussen de voorste zetels en hun stoelen door wriemelen?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 9:28 pm Onderwerp: |
|
|
Heb ook zo'n riempjes liggen, heb ik ooit eens gekregen. Heb ze nog niet gebruikt, ik zie me al lopen, twee kids en een hond. Als ik ze laat lopen, kijk ik waar er geen of weinig verkeer is. Ze moeten wel luisteren of ze vliegen terug in hun buggy. Ze beginnen dat nu al een beetje door te hebben. Wij gaan iedere morgen onze wandeling met de hond maken. Ze weten dat al heel goed en staan erwel op. Zo leren ze ook de gevaren. Als er een auto passert laat ik hen zwaaien, de bestuurders lachen en zwaaien dan terug, ook de flikken!!!
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 9:34 pm Onderwerp: |
|
|
ik mag op dat gebied niet klagen, de mijn zijn echt heel voorzicht ivm auto's en luisteren op dat gebied.
Een vriendin woont ook aan een hele drukke baan, dan neem ik ze alletwee bij de hand en laat ik idd een al instappen op de voorste zetel en dan gesp ik de andere vast en dan nam ik de van de voorste stoel mee op de arm en dan zette ik die zelf in de stoel.
Nu ze groter zijn stappen ze ook elks aan dezelfde kant in en uit.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|