| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 605 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 06, 2008 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
Fantastisch dat ze het zo goed doen zeg! De onze zijn hier ook de goeie weg op!
Wat het doorslapen betreft wil ik je niet bang maken, maar onze vroedvrouw blijft me toch zeggen dat ze zolang ze geen 5 kg wegen niet meer dan 1 keer 7 uren tussen 2 voedingen mogen laten hoor... Tussen 5 en 6 kg mogen ze dan maximum 9 à 10 uren tussenlaten volgens haar. Ze vindt het echt belachelijk van K&G dat ze zo hameren op dat buikslapen, maar over dat doorslapen niks zeggen. Ik heb het om zeker te zijn nog eens gevraagd aan de pediater ook en die volgt haar mening hierin. Uiteraard doe je er zelf van wat je wil hé! Ik wil me zeker niet moeien, maar geef je gewoon de info door die ik kreeg
Succes nog!
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1074 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 11:00 pm Onderwerp: |
|
|
Proficiat voor jullie meisjes! Nu al zo gehoorzaam...
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 08, 2008 8:51 am Onderwerp: |
|
|
heel goed zene en geen zorgen over verschil in gewicht hier is het ook nog altijd zo
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 08, 2008 6:57 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb vandaag eens met de vroedvrouw gesproken over dat doorslapen, want vroeg me nu toch af of ik ze dan vroeger moest wakker maken of niet. Maar ze heeft me gerustgesteld dat ik ze mag laten slapen tot ze zelf wakker worden. Mochten ze bv krijgen zou ik ze idd mss best niet te lang laten wachten tussen de voedingen omdat ze dan minder drinken dan met de fles. Ze drinken hun fles flink leeg, dus ik ben dan ook zeker dat ze hun 150cc (Phaedra) en 120cc (Chloë) uithebben. Dat weet je natuurlijk niet met bv, vandaar het verschil, volgens mijn vroedvrouw.
Zo lang ze blijven groeien en bijkomen en ze overdag actieve en fitte babies zijn, is er geen probleem. Gelukkig want ik zag het eigenlijk niet zo zitten om de wekker te moeten zetten en ze wakker te maken, want dan drinken ze ook niet zo goed.
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 605 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 09, 2008 6:33 pm Onderwerp: |
|
|
Ah ja, inderdaad!! Sorry, dat was ik zelf vergeten... Flesvoeding verteert ook trager waardoor hun bloedsuikerspiegel niet zo snel zakt!
Sorry dat ik je onnodig ongerust gemaakt heb! Geniet van de lange nachten
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|