| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 10, 2008 8:03 pm Onderwerp: Onze meisjes zijn tweeëiïg |
|
|
Het onderwerp zegt het dus zelf
Toen ik thuiskwam vandaag zat er een brief van het ziekenhuis in de bus (ik dacht eerst aan een factuur ) met de resultaten van de tests. De meisjes zijn dus tweeëiïg, eentje heeft bloedgroep A+ en eentje A-, dus het is duidelijk. Maar we weten dus niet wie, want (verrassing!) de gyn heeft de navelstrengen wel gemarkeerd, maar er niet bijgevoegd van wie welke navelstreng was Ach ja zo erg is het nu ook weer niet, ze zullen wss nog genoeg bloedtests moeten laten doen.
Maar die brief lijkt wel chinees zenne, nog een geluk dat ik hier al verschillende termen uitgelegd heb gekregen en zelf een paar dingen nog wist van mijn lessen biologie (ik vond genetica altijd al faschinerend) anders had ik er niet veel aan gehad vrees ik. Ik veronderstel dat de meeste mensen daar wel iets meer uitleg bij krijgen van hun gyn?
We hadden het wel al gedacht, maar nu is het dus bevestigd. Wel grappig dat ik het er vandaag nog over had met San, dat ze toch wel fel op elkaar lijken afgezien van die kilo verschil Ik vind dat we toch nog vrij snel de resultaten gekregen hebben. Het maakte ons niet zoveel uit, maar nu weten we tenminste dat we bij een volgende zwangerschap 1/10 kans hebben op een 3e en een 4e kindje ineens
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1172 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 10, 2008 8:43 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, we dachten het al daarstraks omwille van het verschil in de tinten haar, maar toch lijken hun gezichtjes echt wel heel neig op elkaar, zeker als je Chloë inbeeldt met een kilo meer. Toch wel leuk om te weten, ook al is het niet zo belangrijk hé
Uw gynaecoloog was wel een rare madam hoor, de navelstrengen niet markeren, tsk tsk
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 605 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 10, 2008 9:59 pm Onderwerp: |
|
|
Leuk om te weten hé?!
De onze hebben ook een verschillende bloedgroep (Timon O+ en Lukas A+), dus wisten we ook meteen dat ze 2-eiig zijn. Maar ze lijken dan ook absoluut niet op elkaar, dus zelfs zonder de bloedgroepen hadden we het al geweten. Timon trekt heel erg op mij (vooral als ik mijn babyfoto's bekijk) en Lukas gaat volledig naar zijn papa, dus hebben we er elk eentje hé!
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 306 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 11, 2008 2:32 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben het nog niet laten testen maar hier is het ook overduidelijk - ze zijn compleet verschillend en geen van beiden trekt echt op mama of papa maar ze zijn toch van ons hoor !
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 11, 2008 8:09 pm Onderwerp: |
|
|
@ San: Zoals we zeiden, zullen ze wss wel op elkaar lijken, maar ze zijn toch zusjes dus is het wel normal. Tjah het is niet de eerste fout natuurlijk, ergens verbaasd het me niet
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ja dat heb je natuurlijk met zusjes , dat ze ook gewoon op elkaar kunnen lijken. Hier hebben we zo een identieke twin in huis die geboren is met drie jaar verschil en een ander geslacht!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 15, 2008 1:47 pm Onderwerp: |
|
|
Dju bij mij hebben ze dus geen bloedstalen genomen bij de geboorte (mijn vaste gyn was met vakantie en de vervangende prof heeft het niet laten doen). We weten dus nog altijd niet of Alix en Mila één of tweeëig zijn. Mijn gyn heeft me wel laten weten dat we een DNA test kunnen doen aan de hand van een uitstrijkje uit de wang. We gaan dat dus zeker laten doen maar aangezien we al heel wat tijd hebben doorgebracht in het ziekenhuis de laatste tijd, heb ik besloten er even mee te wachten. Zoooo dringend is het nu ook weer niet. Bij ons lijken de twee ook wel als twee druppels water op elkaar en daarbovenop hebben ze steeds hetzelfde (zelfde liesbreuk en positie voetjes) alleen heeft Alix het altijd veel erger dan Mila. Zo heeft Alix sinds kort eczema (en korstjes op de wenkbrauwen) Mila heeft enkel kleine brobbeltjes. Het blijft bij ons dus nog altijd dé vraag : zijn ze ééneiïg of niet ????
_________________ Trotse mama van Alix en Mila, geboren op 7 augustus 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|