Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Op reis met tweeling van 2 maanden?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Op reis met een meerling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vlinderelf

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2008 3:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk ook dat het ervan afhangt of je borstvoeding of flesvoeding geeft... Het zal wel alletwee gaan, maar je moet dan met andere dingen rekening houden.
Maar mij lijkt dat wel een leuk idee hoor! Er nog eens tussenuit voor je opnieuw begint te werken, er inderdaad samen van genieten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
twiety

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 10:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij is het echt te doen. Ook wandelen met de kids moet mogelijk zijn. Wij gingen vanaf dat ze thuis waren, met hen op stap. Soms voor een ganse dag. Zolang ze nog doorslapen in hun draagmandjes, kun je overal met hen weg. Het wordt moeilijker eens ze hun bed nodig hebben. Onze kids hebben hun eerste jaar enorm veel geslapen, volgens mij komt dit grotendeels door de buitenlucht. Als je op stap gaat en je moet een fles geven, heb ik een goede raad. Doe de melkpoeder in de flesjes ( moeten wel droog zijn) en neem een thermos warm water mee. Als het etenstijd is, doe je gewoon de hoeveelheid water in de fles, goed rollen en klaar is kees. Best neem je ook een beetje reservepoeder mee, je weet maar nooit. Geniet er maar van.

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 1:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hé twiety dat vind ik nu eens een goeie tip zie , zover zou ik nooit denken . Eens je flessen geeft vond ik dat ook altijd zo'n gedoe om te zorgen dat je een plaats vond om ergens binnen te gaan en dan schooien om die fles in de micro te zetten die dan altijd ondanks je instructies veel te heet terugkwam......goe idee!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
Double Trouble

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 1:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Als wij ergens naartoe gingen waar we niet zeker wisten of we de flesjes konden opwarmen deden we dit thuis,iets warmer dan nodig,en staken ze in een thermozak van Avent. Dat ding heeft echt wel z'n geld waard geweest hoor. Nu gebruik ik het nog om hun patatjes in warm te houden.
Zo'n ding is echt een aanrader!
Maar die tip van twiety is ook wel goed!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
kaya

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 11:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me inderdaad een heel goeie tip! Zal ik zeker onthouden. Ik zou erg graag borstvoeding willen geven en zal dit zeker ook vol goeie moed proberen, maar uiteraard hou ik wel rekening met de kans dat dit misschien niet lukt.

Ik zit met duizend en één vragen, maar anderzijds heb ik ook zoiets van 'we zien wel'. Ieder kind is anders en ik denk dat je toch pas weet wat het is eens ze er zijn hé!?
Vlinderelf

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 10:47 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Kaya als je borstvoeding wil geven en je wil het ook graag volhouden, zorg dat je je goed informeert vooraf! Veel vrouwen stoppen bij de eerste groeispurt van hun kindje(s) omdat ze niet weten dat er zoiets bestaat als 'regeldagen'. Vraag maar als je iets wil weten!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Op reis met een meerling Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: