| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 22, 2008 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
hey weermanneke,
het leven kan idd nog mooier
Is er in de limburg dan geen weekendwerk te vinden mss??Hier in wvl vind je dat wel hier en daar hoor!!
Als de twin dan een jaartje of zo is,dan zal ik nog wat gaan karweien in de week ook ,nu in mei start ik immers met avondschool vloeren en wandtegels plaatsen.......
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 22, 2008 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
Hoezo pedro denk je echt dat er in Limburg ook werk te vinden is ?
Damn waarom werk ik dan in Leuven ....
Waarschijnlijk zal er ook wel weekendwerk te vinden zijn hoor, ik heb al van enkele mensen gehoord dat zij dat doen, maar helaas in mijn werkgebied is het aanbod bijzonder schaars en het loon telt natuurlijk ook wel mee. En om heel eerlijk te zijn, ik vind mijne job best wel leuk, ik weet immers op voorhand wanneer ik in de tuin kan gaan werken....
_________________ Weer of geen weer...keep on smiling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 22, 2008 9:19 pm Onderwerp: |
|
|
hm,ik weet ook op voorhand wanneer ik in de tuin kan gaan werken-->van maandag tot vrijdag
mja,das spijtig dat er in limburg geen weekendwerk te vinden is!!want moest ik ooit willen verhuizen uit wvl,dan lijkt limburg me de geschikte plaats..............
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lange Wapper

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 8:44 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Pedro en weermanneke,
Sorry dat ik jullie conversatie zomaar doorbreek, maar ik wil wil terug even naar het onderwerp van dit onderdeel. Anders beweren de vrouwen weer dat we niet bij de zaak kunnen blijven...
De eerste twee maanden na de geboorte hadden wij het geluk dat we beide niet moesten werken. Voor de voedingen 's nachts deden we het dus samen. De draagwiegjes mochten dan niet van de zijde van twinneke wijken, dus kon ik de zeeeeeer korte tijd tussen de voedingen altijd rustig slapen. Overdag gingen we dan om beurten even rusten.
In september moest ik dan terug aan de slag. Gevolg: Eerste lesuur: "Jongens en meisjes, hou je nog even rustig bezig... " Ik deed de nachten, want twinneke is niet echt een nachtraaf. Ik heb er echter geen problemen mee. Er zijn zelfs keren geweest dat ik niet meer wist hoeveel keer ik eruit was gemoeten. Zodra ik terug mijn kussen raak, ben ik alweer vertrokken.
Ondertussen zijn ze 18 maanden en zijn de nachten natuurlijk een stuk rustiger. Toch wel een verademing, moet ik toegeven.
_________________ Van de 'grote' zeveraar die kinderen de hele dag vanalles wijsmaakt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 2:53 pm Onderwerp: |
|
|
Hey lange wapper, wat vind ik dat leuk om te lezen...die nachten dat je op moet, te weinig slaap enz...
Het was bij mij alweer even in een vergeethoekje geraakt, maar nu met dit te lezen, besef ik opeens weer hoe leuk het wel is wanneer je kids wat ouder worden. Wij moeten in het geheel niet meer opstaan tijdens de nachten, tenzij er eentje ziek is of slecht gedroomd heeft....
Er staat me wel nog bij, dat ik vaak moe was, maar ik had daar eigenlijk niet zo veel problemen mee....
_________________ Weer of geen weer...keep on smiling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
chokotoff

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 8:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik moet helemaal niet klagen. Meestal is het Lut die opstaat, gewoonweg omdat ik niet wakker word van het gehuil. Is dus niet dat ik gebaar dat ik het niet hoor, ik word gewoon niet wakker. Gisteren ben ik uitzonderlijk wakker geworden en ben ik Elena haar tuutje gaan geven. De slapeloze vallen dus zeker mee. De meisjes slapen de laatste weken goed door (nu nog hout vasthouden dat het niet draait hé).
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lange Wapper

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jan 25, 2008 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
Hello Chokotoff,
Ik hoop inderdaad dat de slapeloze nachten zullen meevallen.
Ik weet in ieder geval dat ik de meeste nachten tussen de zes en de tien keer uit mijn bed moest. Ik moet zeggen dat dit vaak slaapwandelend gebeurde. Ik ben zelfs een keer gewoon tegen de muur gelopen, ge moet ni vrage.
Dan leerden we om de babyphone niet meer naast ons bed te zetten. Zo hoorden we niet meer elke kick van onze dochters. Dat scheelde toch al enkele malen opstaan. Als ik daar nu allemaal aan terugdenk, ben ik inderdaad blij dat ze nu doorslapen. Ik geef je gelijk, weermanneke.
_________________ Van de 'grote' zeveraar die kinderen de hele dag vanalles wijsmaakt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|