| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Alexandertje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 31, 2007 8:06 pm Onderwerp: Papa's moeten gaan werken, zelfs na een slapeloze nacht! |
|
|
| Citaat: | | "een papa van een meerling kan de drukte ontvluchten op het werk maar wordt soms geconfronteerd met een thuiskomst waar mama zegt: nu doe ik niets meer het is aan jou!!!! Papa's als tijdelijke alleenverdieners moeten elke morgen fris en monter naar het werk na slapeloze nacht" |
Heren... uw reactie
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 12, 2007 8:33 pm Onderwerp: |
|
|
Mee eens!
Ik had er geen problemen mee om onze gasten een papje te geven s'nachts maar meestal had ik de pech wanneer ik ze een boertje moest laten maken dat ik helemaal "gedoopt" werd. Dan een douche nemen en klaarwakker dus en dat midden in de nacht. Ik geraak dan al slecht in slaap en dan dat erbij. Kleine oogjes op het werk dus
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 6:18 pm Onderwerp: |
|
|
Hey lullemans, ik wist niet dat je zo katholiek waart dat je je meermaals laat dopen
In mijn geval had ik het ongelooflelijke geluk dat ik niet iedere dag moest (en nog moet) werken. Dus konden jakke en ik afspreken wie er 's nachts eruit kwam. Op die manier hadden we toch af en toe een nachtje in de week dat we eens konden doorslapen....en dat was heel welkom
_________________ Weer of geen weer...keep on smiling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 15, 2008 7:43 pm Onderwerp: |
|
|
hellow heren!!
ik doe weekendwerk,2x12u op zaterdag en zondag en dan een hele week thuis,en kmoet zeggen ,dat bevalt me hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél goe
zou nooit nie meer willen gaan werkn in de week!!dus gewoon op zaterdag van 6u tot 18u en zondagavond 18u tot maandagmorgen 6u en ze zijn binnen
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jan 18, 2008 2:10 pm Onderwerp: |
|
|
hey pedro, dan zullen we je zaterdag ook niet zien vermoed ik
Helaas moet ik ook geregeld in het weekend werken, 12 u, van 6u tot 18 u. Meestal is dat 1 weekend op 3, maar soms iets meer. De dagen in de week dat je dan thuis bent zijn wel heel leuk, zo ben ik veel bij de kinderen natuurlijk....
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jan 18, 2008 7:41 pm Onderwerp: |
|
|
| weermanneke schreef: | hey pedro, dan zullen we je zaterdag ook niet zien vermoed ik
Helaas moet ik ook geregeld in het weekend werken, 12 u, van 6u tot 18 u. Meestal is dat 1 weekend op 3, maar soms iets meer. De dagen in de week dat je dan thuis bent zijn wel heel leuk, zo ben ik veel bij de kinderen natuurlijk.... |
hello wermanneke,wat is er dan zaterdag?
zaterdagavond,na het werk,gaan mn vrouwke en ik naar de nieuwjaarsreceptie van het werk,es alle remmen losgooien
De dagen dat je thuis bent zijn natuurlijk heel leuk!zoals hierboven al vermeld,ik zou nooit meer willen werken in de week!!2X12u en een hele week thuis,is toch zalig gewoon!!en alst vakantie is kan je overal naartoe met de kids.......................
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 22, 2008 6:05 pm Onderwerp: |
|
|
Haha pedro...die zaterdag in de Mega Speelstad is ondertussen al gepasseerd he....
En ja dergelijke uren als jij hebt spreken me ook wel aan, je moet niet te vroeg op en je kunt de zondag nog uitslapen als je wilt en in totaal maar 24 u werken...wat een luxe...bij nader inzien, zoeken ze nog werkvolk ginder ?
En ik die dacht dat ik het al getroffen had met mijn 3 of 4 dagen per week van 12 u....het leven kan blijkbaar nog mooier zijn
|
| Terug naar boven |
|
 |
|