| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 8:05 pm Onderwerp: Oostenrijk |
|
|
|
De kogel is door de kerk,we hebben geboekt,wij gaan deze vakantie een weekje naar Oostenrijk,zijn er mensen die al zo een reis ondernomen hebben met 2 kleuters van 3 jaar een half,zo ja alle tips zijn welkom,wanneer rij je het best,s'nacht,overdag enzz,wat moet je zeker meenemen,hopelijk valt het weer een beetje mee,Weermanneke,we hebben geboekt van 12/07 tot 19/07...als je iets weet
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4105 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 10:06 pm Onderwerp: |
|
|
al zijn ze hier nog niet zo groot: wat zeker niet mag ontbreken in de auto is hun favoriete muziek voor zo'n lange rit. Ook kruimelvrije hapjes voor onderweg, flesjes water met sportdop,... en verder: veel fantasie voor de mama en papa. 'wie vindt er als eerste een groene auto voor mama?' En na twee makkelijke kleuren, geef je een moeilijke... zo heb ik Line ooit een dik half uur rustig gekregen in een saaie file, op zoek naar een oranje auto
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 10, 2008 8:15 am Onderwerp: |
|
|
De onze kijken gewoon dvd. Zijn geld meer dan goud waard.
Als ze kleiner waren, reden we 's nachts, en dan sliepen ze de ganse rit. Nu lukt dat niet meer, dus we zullen overdag rijden. (en het wordt de ardeche dit jaar! twee weken!!!)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 10, 2008 11:10 am Onderwerp: |
|
|
Ja die DVD is idd zijn geld waard. Voorzie wel eentje met 2 schermen moest je overwegen om er eentje aan te schaffen.
De onze hebben ook eens 4 uur in de auto zitten spelen met duploblokken, de grote bak stond tussen hun stoelen.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 404 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 10, 2008 12:03 pm Onderwerp: |
|
|
wij zijn het eerst naar oostenrijk gereden toen tante E 2,5 was (denk ik, het kan ook 3,5 zijn geweest).
Jessie was toen al iets groter.
Het favoriete muziek in de auto is aan te raden (ook al word je er zelf na een paar uur dol van). Wij hebben altijd 's nachts gereden. Kindjes nog wat laten eten en dan laten slapen. Omdat ze wat last hadden van wagenziekte kregen ze regelmatig iets om het tegen te gaan. Daar worden ze trouwens ook wat slaperig van.
Ik kan me niet voorstellen dat we ooit problemen hebben gehad. Voor ginder : zeker hun gummielaarsje meenemen en als jullie gaan wandelen flinke stapschoenen (voor een klein stukje) Tante E zat in een draagbuidel bij opa op de rug.
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 10, 2008 3:33 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben altijd een hele collectie boeken in de auto mee.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 10, 2008 8:24 pm Onderwerp: |
|
|
die dvd met 2 schermpjes hebben we sedert dit weekend en die tip van die rugzak heb ik ook van een collega gekregen die veel in Oostenrijk vertoefd,ga eens kijken of het de moeite is om aan te schaffen of eens bellen naar het hotel,met de vraag of we dat kunnen huren,verder zijn we er nog niet uit of we s'nachts of overdag gaan rijden
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|