| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 592 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 21, 2008 8:35 pm Onderwerp: |
|
|
@gyt: hier is dat ook gegroeid hoor, in het begin was het ook enkel tv of speelgoed, maar hoe ouder ze worden hoe mee ze zelf inbrengen in het systeem...
Hier komt het zinnetje:"ja, maar ik ben kindje van de dag heel vaak over de lippen
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2867 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 21, 2008 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
Hier zijn het allemaal mama's kindjes. Hoewel ze ook elke dag vragen naar papa en ik moet zeggen dat hij gaan werken is. Meestal zegt Maxim dan altijd ik mis papa. Maar toch is het altijd mama die alles moet doen voor hen. Zeker hen naar bed doen dat moet ik altijd doen, maar mijn ventje zegt dikwijls nee laat mama nu maar even rusten. Maar dan krijg ik gegarandeert een zeer boze blik en dan vooral van Sarah.
Ze weten wanneer ze naar bed moeten en voor het zover is zegt Sarah al mama jij moet mij naar bed doen echt niet normaal! En echt die meent dat he. Als ik nu even weg moet of zo savonds en ik ben pas terug als ze al slapen dan is het altijd een gezaag van de kids. Raar he maar ik denk dat dat is omdat ik er voor hen altijd ben, dat zal veranderen als ik terug ga werken.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 21, 2008 9:25 pm Onderwerp: |
|
|
maar gyt ....kun jij geen drie kindjes op de schoot nemen???
Bij mij lukt het nog, maar ja er zit nog een baby tussen hé, zal wel niet meer lukken eens die groter wordt.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4105 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 22, 2008 7:14 am Onderwerp: |
|
|
in gewone omstandigheden lukt dat wel natuurlijk isa! Maar als ze hun yoghurtje opeten ofzo, dan wordt dat toch wel een heel delicate operatie
Voor het aankleden gaan we ook 'kindje van de dag' moeten beginnen: meestal doen we elk één van de jongens en proberen we dat af te wisselen... resultaat: één kalm kind en één brullend kind dat meteen alles wat open kan terug open doet, omdat 'mama doe!'
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|