| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4105 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 22, 2008 6:28 pm Onderwerp: |
|
|
het kan idd ook pijnloos: bij Line heb ik zonder enig probleem gegeven (tenzij je lekkages als een probleem ziet). Blijf het jammer vinden dat het bij de jongens niet gelukt is, maar ja, ze hebben toch een deel meegekregen hé, en flesvoeding is zeker ook goed.
Maar ik weet natuurlijk wel dat ik daar geluk mee gehad heb (dat het geen pijn deed bedoel ik).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 28, 2008 12:32 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb hier toch ook serieus wat crèmekes, olie en zalf gesmeerd hoor , maar uiteindelijk toch tot ze 8 maanden waren borstvoeding gegeven: 2 maanden volledig allebei en daarna afwisselend. Ik vond het ook moeilijk om te stoppen...bij de nieuwe baby wil ik zeker ook met bv beginnen, hoewel ik niet weet of ik het lang kan volhouden met twee die hier al rondlopen...
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 28, 2008 12:35 pm Onderwerp: |
|
|
Lukt heel goed hoor twinneke en dan krijg je zo van die leuke taferelen van kleine meisjes die ergens op een stoeletje zitten met de trui omhoog en de pop aan de borst!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 28, 2008 7:05 pm Onderwerp: |
|
|
ik kan er ook van meespreken katrezeke
bij Yerko stampte ik gewoon met mijn voeten keihard tegen de salontafel als ik hem aanlegde, omdat ik dan de andere pijn niet voelde...
heel zwaar vond ik het, en dat was zelf met tepelhoedje he!
ik heb er echt ene paar weken last van gehad, zo erg zelf dat ik héél erg tegen de volgende voedin opzag...
en opeens was t over en dan is t genieten!!!!
|
 |
|