| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| laat jij je kids vaccineren tegen varicella? |
| ja |
|
18% |
[ 2 ] |
| neen |
|
81% |
[ 9 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 11 |
|
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 02, 2008 8:02 pm Onderwerp: |
|
|
Maar dit is net het gevaar van het vaccin muis: het is niet zeker dat het al 100% veilig is, de kans bestaat dat ze op oudere leeftijd het toch nog krijgen...
Terwijl ik als ze klein waren, en ik hoorde dat er ergens windpokken waren, mijn kinderen daar ook naar toe deed, en hoopte dat ze het ook kregen. En nu ze het alledrie op jonge leeftijd hebben gehad, ben ik 100% zeker dat ze het niet meer gaan krijgen.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 592 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 02, 2008 9:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik was ook zo als muzemans, de kids elke keer er windpokken waren extra naar de opvang doen en kijk ze hebben ze net gehad en worden er al 5!
Moesten mijn kinderen nu op latere leeftijd de windpokken nog steeds niet hebben doorgemaakt dan zou ik ze misschien wel laten inenten omdat ze er dan idd meer ziek zouden van zijn...
Wat ik mij dan ook nog afvraag: als je ze laten inenten tegen windpokken, hoe zit het dan met ZONA want dat is een variant van windpokken waar je meer kans op hebt als je de windpokken slechts weinig of niet doorgemaakt het in de kindertijd
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
WendyM

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 03, 2008 8:25 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons heerst er momenteel een plaagje in de crèche van waterpokken
Ik zal wel zien of die van ons ze krijgen. Gelukkig kunnen ze naar de crèche blijven gaan als ze doorkomen. Zo zijn ze er dan ook in één keer vanaf. Gehad is gehad!!!
_________________ Wendy "mama van Anouk & Annabelle"
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 9:22 pm Onderwerp: |
|
|
dat is dus inderdaad bij het varicella vaccin het probleem : ze zijn nog steeds niet zeker of het wel goed en blijvend beschermd! Maw de kindjes die worden ingeënt zijn proefkonijnen!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4105 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 9:27 pm Onderwerp: |
|
|
okee, de deal is dus: iedereen met kids in het besmettelijke waterpokken-stadium is welkom!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|