| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 11:24 am Onderwerp: |
|
|
Tjah, een kat kan je inderdaad wel afleren om op bepaalde plaatsen te zitten/liggen, maar ik heb er mijn twijfels bij of ze dat ook daadwerkelijk doen als je niet thuis bent...
Bij mijn zus gingen haar poezen nooit op tafel als er iemand thuis was, maar als ze weg waren van huis en ze kwamen 's avonds thuis en ze keken naar het tafeloppervlak tegen het licht in, dan zagen ze kattepootjes... Dus ja, een kat is wel slim hoor!
Ik zou ook liever hebben dat mijn poezen niet op de babyspulletjes gaan liggen, maar ik vrees ook dat er niet veel aan te doen valt. Veel wassen zoals San zegt.
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 11:35 am Onderwerp: |
|
|
Dan doen we verder zoals we bezig zijn he...
Zo'n kleefrol ga ik wel eens halen. Dat lijkt me nog handig.
1 kat kan je nog wel iets afleren, maar 4 katten... Als je de ene iets afgeleerd hebt, doet de andere het en mag je alweer beginnen.
Dus dekentjes overal over en veel wassen idd.
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 404 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 7:56 pm Onderwerp: |
|
|
die kleefrol is inderdaad handig. Mijn kat gaat steeds op mijn bureaustoel liggen, dus moet ik regelmatig ontharen. Ze heeft wel haar vaste plekjes en flink boos worden als ze iets verkeerd doet (zoals op tafel lopen) helpt wel. Ze is bang van mijn pantoffels omdat die soms eens achter haar aan komen.
Ik maak ook flink kabaal als ze ergens ligt waar ze niet mag en ik zorg om zoveel mogelijk de was uit de buurt te houden (staat in de gang als ik nog moet strijken want poes mag niet naar boven).
Regelmatig stofzuigen is hier ook de boodschap.
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anjake

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 24, 2008 6:01 am Onderwerp: |
|
|
Bij het water van de plantenbus een klein beetje azijn indoen.
Mijne kater die is dol op water.
Dus met de plantenbus erachteraan zitten had geen zin.
Totdat ik op tv is had gezien dat ze er azijn indoen.
En sinsdien helpt het wel.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 31, 2008 9:50 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb de balonnentruc uitgeprobeerd en bij ons werkt het. We hadden het park klaargezet en natuurlijk moest onze poes dat eens inspecteren, dus na eerste nacht al kattenhaar natuurlijk (gelukkig hadden we er een oud laken ingelegd).
Nadien een paar opgeblazen ballonnen ingelegd, en de eerstvolgende keer dat ze erin sprong is er daar natuurlijk 1 van ontploft. Ik moet zeggen dat ik ze nog nooit zo snel ergens heb zien in- en uitspringen
Sindsdien is ze nooit meer in het park gaan liggen, we leggen er nu zelfs geen laken meer in.
|
 |
|