| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mo-tanja

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 6:03 am Onderwerp: rekening van hospitaal |
|
|
ik heb eens een vraagje over de eindfactuur van het ziekenhuis,wij hebben spijtig genoeg een hospitalisatie te laat afgesloten waardoor wij er niet van zullen kunnen genieten als onze baby's geboren worden.
nu wou ik vragen of er hier nog mensen zijn die geen hospitalisatieverzekering hebben en hoeveel de factuur dan bedraagt (ongeveer) tis maar een kwestie van ons voor te bereiden.
vriendelijke groetjes tanja
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
patricia/peter

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 7:35 am Onderwerp: |
|
|
hallo,
wij zaten ook nog in de wachttijd toen ons kindjes geboren waren.
wij hadden een rekening van 2000 euro.
daar was ik 6 nachten in ziekenhuis geweest,keizersnede op zondag en beide kindjes lagen in gewone bedje id couveuse...heb 2 zakken bloed bijgekregen en wat medicatie en ik lag in een 1 persoonskamer.
veel succes
_________________ mama van axana 14/11/2001,ian 28/02/2006 en ibe & imen 29/07/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mo-tanja

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 7:39 am Onderwerp: |
|
|
dat is een serieuse rekening
trek je daar niets van terug? en scheeld het als je op zondag een keizersnede doet of in de week?
vriendelijke groetjes
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 8:27 am Onderwerp: |
|
|
Van vrijdagmiddag binnen met ks bevallen en de week erop zaterdagnamiddag naar huis. Geen speciale medicatie, kindjes enkel in verwarmd bedje.
De rekening kwam op 2022 euro.
Wij hadden wel een verzekering dus ik weet niet of je er iets van terug trekt.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 9:00 am Onderwerp: |
|
|
bij ons was het 1990 voor de keizersnede en nacht voor keizersnede binnen de jongens lagen in een verwarmd bedje en daarna als ik naar huis mocht is nando nog een week moeten blijven en dat wordt nog eens apart gefactureerd maar wij hadden wel een hospitaliesatieverzekering maar van die 1990 krijg je niks terug is de opleg als je geen hospitalisatieverzekering hebt maar meestel kan je met het ziekenhuis wel iets afspreken om dat in stukken te betalen en die zitten daar echt niets mee in hoor vraag daar gewoon eens achter als je bij de gynicoloog op controle gaat wie nie vraagd wie nie weet he
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
patricia/peter

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 12:17 pm Onderwerp: |
|
|
hallo,
is inderdaad vettig rekening ,als je geen verzekering hebt krijg je er niets van terug want dit is het bedrag waar de ziekenkas al voor is tussengekomen.
ik weet niet of het een verschil of je in weekend of niet bevalt...
gr
_________________ mama van axana 14/11/2001,ian 28/02/2006 en ibe & imen 29/07/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4102 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 9:01 pm Onderwerp: |
|
|
de keizersnede is ook een dure grap daarin hoor. Bij Line hadden we ook nog geen hospitalisatieverzekering (enfin, niet de goeie, boos dat wij waren op die vent van de mutualiteit die me verkeerd had geïnformeerd!), en toen was de rekening ongeveer 1000 euro, voor een éénpersoonskamer en een gewone bevalling, met zes dagen ziekenhuis. En aangezien de kids niet geteld worden als ze op je kamer liggen, zou dat bij een gewone bevalling van een tweeling niet veel meer moeten zijn. Maar zoals gezegd: de operatie kost enorm veel...
Onze rekening bij de jongens (keizersnede, 30 dagen opname in éénpersoonskamer en alle bijkomende operaties voor mij) kwam op een 4000 euro (maar toen waren we wél goed verzekerd!), en dat vond ik vergeleken met de eerste keer nog meevallen (maar ja, toch blij dat we alles terugkregen hoor!).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|